Ogłoszenie Nr 1/2025 z dnia 2 stycznia 2025 r.
Dyrektor Wielkopolskiego Zarządu Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu
ogłasza nabór na stanowisko:
Referent ds. egzekucji administracyjnej
Wymiar etatu: 1/1
Liczba wolnych etatów: 1
Zakres podstawowych obowiązków:
- Przygotowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zastosowaniem środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
- Odpowiadanie na wnioski i sporządzanie pism związanych z prowadzonymi sprawami egzekucyjnymi, przygotowanie akt egzekucyjnych;
- Ewidencja tytułów wykonawczych i prowadzenie bazy danych w systemie informatycznym;
- Rozliczanie tytułów wykonawczych, monitorowanie prowadzonych egzekucji, umarzanie postępowań;
- Zbieranie informacji o zobowiązanych, spisywanie protokołów i raportowanie wyników,
- Praca w terenie na obszarze województwa wielkopolskiego.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie - preferowane wyższe;
- min. 2-letni staż pracy;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera;
- doświadczenie w zakresie egzekucji administracyjnej.
Wymagania dodatkowe:
- wiedza specjalistyczna z zakresu ekonomii, postępowania egzekucyjnego w administracji, postępowania administracyjnego;
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych na stanowisku: ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawa o samorządzie województwa, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
- pożądane kompetencje: dobra organizacja własnej pracy, sumienność, dążenie do rezultatów, myślenie analityczne, komunikatywność.
Inne informacje:
Budynek posiada windy, możliwy jest dostęp do toalet dla osób z niepełnosprawnościami. Praca przy komputerze. Istnieje możliwość rozwoju zawodowego. Oferujemy stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę oraz pakiet socjalny.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.
Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisane - list motywacyjny i CV,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz własnoręcznie podpisane oświadczenie i zgoda na przetwarzanie danych osobowych, których wzory dostępny są pod adresem: http://www.wzgik.pl/p,14,praca,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,
- kopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,