Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Referent Poznań
Referent ds. egzekucji administracyjnej

Referent ds. egzekucji administracyjnej

Wielkopolski Zarząd Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu
Poznań
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 dni temu
Referent ds. egzekucji administracyjnej
Opis stanowiska
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych z zastosowaniem środków egzekucyjnych przewidzianych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
  • odpowiadanie na wnioski i sporządzanie pism związanych z prowadzonymi sprawami egzekucyjnymi, przygotowanie akt egzekucyjnych;
  • ewidencja tytułów wykonawczych i prowadzenie bazy danych w systemie informatycznym;
  • rozliczanie tytułów wykonawczych, monitorowanie prowadzonych egzekucji, umarzanie postępowań;
  • zbieranie informacji o zobowiązanych, spisywanie protokołów i raportowanie wyników;
  • praca w terenie na obszarze województwa wielkopolskiego.
Wymagania niezbędne: 
  • wykształcenie: średnie - preferowane wyższe;
  • min. 2-letni staż pracy;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera;
  • doświadczenie w zakresie egzekucji administracyjnej.
Wymagania dodatkowe:
  • wiedza specjalistyczna z zakresu ekonomii, postępowania egzekucyjnego w administracji, postępowania administracyjnego;
  • znajomość regulacji prawnych niezbędnych na stanowisku: ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawa o samorządzie województwa, ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
  • pożądane kompetencje: dobra organizacja własnej pracy, sumienność, dążenie do rezultatów, myślenie analityczne, komunikatywność.
Wymagane dokumenty: 
  • list motywacyjny i CV;
  • kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz własnoręcznie podpisane oświadczenie i zgoda na przetwarzanie danych osobowych, których wzory dostępne są w zakładce Praca na stronie www.wzgik.pl,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,
  • kopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy.
Składanie ofert:

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, z oznaczeniem „Ogłoszenie nr 3/2024”, prosimy przesłać za pośrednictwem poczty, na adres siedziby Wielkopolskiego Zarządu Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu, ul. Piekary 17, 61-823 Poznań lub w postaci elektronicznej za pomocą przycisku aplikowania w terminie do 6 września 2024 r.
 
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wielkopolski Zarząd Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu przy ul. Piekary 17, kod pocztowy 61-823, e-mail: sekretariat@wzgik.pl, tel. 61 858 01 80.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Wielkopolskim Zarządzie Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu to: ul. Piekary 17, 61-823 Poznań, e-mail: iod@wzgik.pl, tel. 61 858 01 89.
Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji pracownika na stanowisko urzędnicze określone w ogłoszeniu o naborze. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane maksymalnie przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego. Posiada Pani / Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani / Pana danych osobowych.
Przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani / Pana narusza przepisy RODO.
Podanie przez Panią / Pana danych jest dobrowolne, jednak ich nieprzekazanie uniemożliwi rozpatrzenie Pani / Pana kandydatury w przeprowadzanym naborze.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Wielkopolski Zarząd Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu

Wielkopolski Zarząd Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu jest jednostką budżetową i prowadzi gospodarkę finansową wg zasad określonych w ustawie o finansach publicznych.

Przedmiotem działania jednostki jest między innymi 

  • administrowanie i geodezyjna obsługa nieruchomości stanowiących własność Województwa Wielkopolskiego;
  • wykonywanie prac geodezyjno-urządzeniowo-rolnych oraz prac scaleniowo-wymiennych; 
  • prowadzenie obsługi finansowo-księgowej dochodów i wydatków budżetu województwa związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych wraz z prowadzeniem egzekucji tych należności.

Posiadamy doświadczoną kadrę geodezyjną, gleboznawczą oraz nowoczesny sprzęt komputerowy i pomiarowy.

  1. Uczestnictwo przy pracach geodezyjnych, kartograficznych, geodezyjno – urządzeniowo – rolnych zleconych geodecie i wykonywanie ich zgodnie z przepisami instrukcji, warunków technicznych i zarządzeń Dyrektora WZGKiAM,
  2. Uczestnictwo w prowadzeniu przez wykonawcę dziennika robót geodezyjnych dla każdego zlecenia,
  3. Utrzymywanie w należytym stanie technicznym oraz zabezpieczenie powierzonego sprzętu geodezyjnego,
  4. Uczestnictwo przy opracowaniu dokumentacji i kompletowaniu operatów technicznych z zakończonych przez wykonawcę prac geodezyjnych.
  5. Składanie w ustalonych terminach sprawozdań z danymi do rozliczenia premii, delegacji służbowych itp.,
  6. Uczestnictwo przy usuwaniu wad i usterek wykazanych w protokołach kontroli – weryfikacji zbiorów danych przekazywanych do państwowego zasobu geodezyjnego;
  7. Sporządzanie dokumentacji geodezyjno-prawnej związanej w szczególności: z podziałami, rozgraniczeniami lub wznawianiem granic nieruchomości;
  8. Wykonywanie zleconych, przez Zarząd Województwa Wielkopolskiego, wojewódzkie samorządowe jednostki organizacyjne lub Departamenty, innych prac geodezyjnych i kartograficznych, urządzeniowo-rolnych w zakresie, między innymi:
    • opracowywania dokumentacji geodezyjno-urządzeniowo-rolnej,
    • wykonywania prac scaleniowo-wymiennych,
    • opracowania dokumentacji geodezyjno-prawnej dla potrzeb inwestycji, remontów i konserwacji budynków i budowli oraz inwentaryzacji dróg i regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi.

Podobne oferty

  • Starszy referent w Dziale Planowania i Analiz Ekonomicznych w Wydziale Ekonomiczno-Finansowym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: sporządzanie analiz w oparciu o pozyskane dane m.in. w zakresie zawartych kontraktów i sytuacji finansowej Oddziału, przygotowywanie materiałów i danych dla celów informacyjnych, sprawozdawczych, raportów okresowych, prezentacji oraz innych potrzeb, sporządzanie analiz i...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Starszy referent w Delegaturze

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Praca związana z wykonywaniem zadań realizowanych na Sali Obsługi Klienta, w tym: informowanie o możliwości uzyskania świadczeń medycznych udzielanych przez świadczeniodawców posiadających umowę o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków...
  • Kontroler stanów magazynowych

    Schenker sp z o.o.   Rawicz, Greater Poland    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres odpowiedzialności: Obsługa komputera oraz urządzeń mobilnych - system WMS, SAP, Excel i inne aplikacje systemu Windows; Inwentaryzacja ciągła składowanych towarów oraz kontrole „na żądanie"; Inne zadania z zakresu kontroli stoku (m.in. wyjaśnianie rozbieżności, kontrole...
  • Operator Systemu Magazynowego

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piła    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Realizacja procesu szykowania Towaru; Znajomość i realizacja wymogów klienta Praca z raportami PLDT Aplication; Współpraca z Działem Planowania; Praca z raportami ODBC; Inicjowanie i uczestnictwo w usprawnieniach i akcjach korygujących; Zgłaszanie i rozwiązywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dot. placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie sieci...
  • Pracownik administracyjny

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Prowadzenie rejestru umów i postępowań Raportowanie; Fakturowanie; Archiwizacja; Dbanie o prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Specjalista ds. logistyki towarowej

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Sprawdzanie dokumentów przewozowych dla towarów przyjętych do przechowywania; Obliczanie kosztów usług magazynowych dla towaru przyjętego do magazynu; Wystawianie faktur za usługi magazynowe i logistyczne; Sporządzanie dokumentów przewozowych przy sprzedaży i przemieszczaniu własnych...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, Koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...