![](/img/firma/templates/315747/10738/krnew.jpg)
KRUK to nr 1 w branży zarządzania wierzytelnościami. Stanowimy zgrany i skuteczny zespół. W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy ludzi zaangażowanych i kreatywnych. Oferujemy możliwość uczestniczenia w wielu ciekawych projektach oraz szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.
Obecnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Referent ds. Administracyjnych w Dziale Archiwum
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: RA/01/16
Opis:
Do zadań Działu Archiwum należy w szczególności:
Do zadań Działu Archiwum należy w szczególności:
- Prowadzenie archiwów dla spraw obsługiwanych przez Grupę Kapitałową KRUK
- Segregacja, ewidencjonowanie, klasyfikowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji związanej z procesem windykacji
- Przechowywanie, porządkowanie i zabezpieczanie zasobu dokumentacji
- Udostępnianie dokumentów w formie papierowej lub elektronicznej klientom wewnętrznym i zewnętrznym
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w ramach procesu zarządzania dokumentacją
- Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki w celu podnoszenia standardów jakości i terminowości obsługi w ramach wyznaczonych zadań
Oczekujemy :
- Dobrej znajomości MS Office (w szczególności Word i Excel)
- Dokładności i sumienności w realizacji wyznaczonych zadań indywidualnych oraz zespołowych
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Skrupulatności i odpowiedzialności za powierzone obowiązki
- Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym
- Prawo jazdy kategorii B
Osobie zatrudnionej oferujemy:
- Umowę o pracę w oparciu o umowę na zastępstwo
- Możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych i rozwoju w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku zarządzania wierzytelnościami
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym, profesjonalnym zespole
![](/img/firma/templates/315747/10738/2014.jpg)