Najnowsze oferty pracy

  • Referent / Specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
  • Referent / Specjalista w Dziale Zaopatrzenia

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
  • Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań na stanowisku: Prowadzenie rejestru wszelkiej korespondencji, otrzymywanej od interesantów w programie Papirus. Prowadzenie rejestru faktur w programie Papirus. Obsługa interesantów. Potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur od dostawców oraz analiza wykazywanego w fakturach...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    10 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Ekspert w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...
  • Referent ds Płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
  • Referent ds. monitoringu

    Bank Spółdzielczy w Karczewie   Karczew    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    dokonywanie obsługi posprzedażowej (monitorowanie terminowości obsługi kredytów) wsparcie obsługi wierzytelności trudnych; administracja/rozliczanie transakcji na uczestników konsorcjum, zapewnienie wykrycia i usunięcia omyłek i braków w dokumentacji kredytowej oraz w dokumentacji...
  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Pruszcz Referent Pruszcz
Referent ds. Administracyjnych - Pracownik Sekretariatu

Referent ds. Administracyjnych - Pracownik Sekretariatu

KOBYLARNIA S.A.
Pruszcz
asystent
umowa o pracę
praca stacjonarna
932 dni temu

Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Referent ds. Administracyjnych - Pracownik Sekretariatu
Miejsce pracy: Pruszcz
Opis stanowiska:
  • obsługa administracyjna biura
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • rejestracja i archiwizacja poczty
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy
  • przygotowywanie raportów i zestawień
  • archiwizacja danych w bazach elektronicznych
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i oddziałami Spółki
  • pomoc w zapewnieniu prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów finansowych
  • rejestrowanie i dekretacja faktur
  • współpraca z klientami
  • organizacja i obsługa spotkań i narad służbowych
  • koordynacja zaopatrzenia biura
  • bieżąca obsługa sekretariatu
  • dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
  • wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysoka kultura osobista
  • mile widziana znajomość programu SAP
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wraz z następującą klauzulą:

Zgodnie z art.6 Rozporządzenie parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych , RODO ) wyrażam zgodę naprzetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanym formularzu (CV) w celach niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji przez KOBYLARNIA S.A.
 

Poznaj

KOBYLARNIA S.A.

KOBYLARNIA S.A. specjalizuje się w kompleksowym wykonawstwie robót drogowych i mostowych. Jest również producentem mas mineralno-bitumicznych posiadającym nowoczesne wytwórnie w Kobylarni k/Bydgoszczy, Bogusławicach k/Włocławka oraz Miękini k/Wrocławia. Świadczy także usługi w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego oraz specjalistycznych środków transportu.

Podobne oferty

  • Referent / Specjalista w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjna studentów studiów anglojęzycznych, w tym: prawidłowe prowadzenie teczek studentów, obsługa systemu USOS, nadzór nad płatnościami, współpraca z jednostkami dydaktycznymi i administracyjnymi w zakresie studiów anglojęzycznych, prowadzenie...
  • Referent / Specjalista w Dziale Zaopatrzenia

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: realizacja zakupów na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, rzetelny opis dokumentów, bieżąca współpraca z pracownikami...
  • Business Improvement Officer z językiem angielskim

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Jako Business Administrator będziesz odpowiedzialny za: pracę administracyjną z dokumentacją w języku angielskim, współpraca i wsparcie zespołu AML, przy zgłaszaniu podejrzanych transakcji regulatorowi, tłumaczenie dokumentów na język angielski i odwrotnie, wsparcie researchu stanu...
  • Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań na stanowisku: Prowadzenie rejestru wszelkiej korespondencji, otrzymywanej od interesantów w programie Papirus. Prowadzenie rejestru faktur w programie Papirus. Obsługa interesantów. Potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur od dostawców oraz analiza wykazywanego w fakturach...
  • Referent

    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: przegląd i aktualizacja Księgi Jakości oraz procedur organizacyjnych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz wymaganiami dokumentów Polskiego Centrum Akredytacji; prowadzenie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    10 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Ekspert w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...
  • Referent ds Płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
  • Referent ds. monitoringu

    Bank Spółdzielczy w Karczewie   Karczew    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    dokonywanie obsługi posprzedażowej (monitorowanie terminowości obsługi kredytów) wsparcie obsługi wierzytelności trudnych; administracja/rozliczanie transakcji na uczestników konsorcjum, zapewnienie wykrycia i usunięcia omyłek i braków w dokumentacji kredytowej oraz w dokumentacji...
  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.