AMED Biuro Techniczno-Handlowe jest firmą obecną na rynku od 29 lat, zaopatrującą w materiały eksploatacyjne centralne i podręczne sterylizatornie oraz wykonującą projekty technologiczne i techniczne, instalacje i sprzedaż różnych urządzeń technologicznych do wyposażania centralnych i podręcznych sterylizatorni dla publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Referent ds. Administracyjno-Biurowych / Sekretariat
Miejsce pracy: Raszyn k/Warszawy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę administracyjną biura,
- organizację i prowadzenie sekretariatu Dyrektora,
- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów (ewidencja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie zleconej korespondencji do Klientów, urzędów i innych podmiotów),
- organizację prezentacji, seminariów, targów,
- opracowywanie materiałów do prezentacji i reklam,
- organizację spotkań i wyjazdów służbowych,
- samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych.
Miejsce pracy
- siedziba firmy AMED Biuro Techniczno-Handlowe: ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn k/ Warszawy.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra znajomość programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint,
- kreatywność i umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy,
- odpowiedzialność za powierzone zadania,
- zaangażowanie w pracę,
- umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami,
- znajomość rynku Sterylizacji i Dezynfekcji Szpitalnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- dużą samodzielność w pracy.