specjalista junior / mid pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie firmy w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych. Telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta wg obowiązujących standardów. Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikowanie zgłoszeń i reklamacji przekazywanych od klientów firmy. Kompleksowa obsługa...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
18 godz.
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień;
specjalista junior / mid pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków Wystawianie faktur; Prowadzenie rejestru umów. Sporządzanie zestawień i raportów. Archiwizacja dokumentów. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wspieranie pracowników biura we wszystkich sprawach związanych z dokumentacją. Prowadzenie rejestru...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
Opis oferty pracy bieżąca organizacja i koordynacja pracy punktu informacyjnego, opieka nad klientami centrum handlowego, udzielanie informacji interesantom, przygotowywanie raportów, prace administracyjno – biurowe (pakiet Office), prowadzenie strony internetowej. Kwalifikacje komunikatywna...
Twoje zadania: bieżące prowadzenie recepcji: przyjmowanie gości, obsługa klientów, obsługa poczty e-mail, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, awizowanie pojazdów itp. opieka administracyjna nad obiegiem umów (począwszy od wypełniania metryczek i wprowadzania do systemu, po...
Referent ds. Administracyjno-Biurowych / Sekretariat
Referent ds. Administracyjno-Biurowych / Sekretariat
AMED Biuro Techniczno - Handlowe
mazowieckie, Raszyn k/Warszawy
praca stacjonarna
1807 dni temu
AMED Biuro Techniczno-Handlowe jest firmą obecną na rynku od 29 lat, zaopatrującą w materiały eksploatacyjne centralne i podręczne sterylizatornie oraz wykonującą projekty technologiczne i techniczne, instalacje i sprzedaż różnych urządzeń technologicznych do wyposażania centralnych i podręcznych sterylizatorni dla publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Referent ds. Administracyjno-Biurowych / Sekretariat
Miejsce pracy: Raszyn k/Warszawy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
obsługę administracyjną biura,
organizację i prowadzenie sekretariatu Dyrektora,
zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów (ewidencja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie zleconej korespondencji do Klientów, urzędów i innych podmiotów),
organizację prezentacji, seminariów, targów,
opracowywanie materiałów do prezentacji i reklam,
organizację spotkań i wyjazdów służbowych,
samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych.
Miejsce pracy
siedziba firmy AMED Biuro Techniczno-Handlowe: ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn k/ Warszawy.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
bardzo dobra znajomość programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint,
kreatywność i umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy,
odpowiedzialność za powierzone zadania,
zaangażowanie w pracę,
umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami,
znajomość rynku Sterylizacji i Dezynfekcji Szpitalnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
specjalista junior / mid pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie firmy w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych. Telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta wg obowiązujących standardów. Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikowanie zgłoszeń i reklamacji przekazywanych od klientów firmy. Kompleksowa obsługa...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie część etatu
18 godz.
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień;
specjalista junior / mid pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków Wystawianie faktur; Prowadzenie rejestru umów. Sporządzanie zestawień i raportów. Archiwizacja dokumentów. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wspieranie pracowników biura we wszystkich sprawach związanych z dokumentacją. Prowadzenie rejestru...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
zarządzanie korespondencją, obsługa sekretariatu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów oraz faktur, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, monitorowanie prowadzonych spraw, obsługa spotkań w biurze, prowadzenie spraw w systemie do...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 700 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Prawidłowe i terminowe wprowadzanie grafików personelu medycznego; Ścisłą współpracę z Centrami Medicover, Salonami Optycznymi, Centrami; Stomatologicznymi w Polsce w zakresie zmian grafikowych, absencji, czy odwołań grafików; Nadzór nad...
Opis oferty pracy bieżąca organizacja i koordynacja pracy punktu informacyjnego, opieka nad klientami centrum handlowego, udzielanie informacji interesantom, przygotowywanie raportów, prace administracyjno – biurowe (pakiet Office), prowadzenie strony internetowej. Kwalifikacje komunikatywna...
Twoje zadania: bieżące prowadzenie recepcji: przyjmowanie gości, obsługa klientów, obsługa poczty e-mail, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, awizowanie pojazdów itp. opieka administracyjna nad obiegiem umów (począwszy od wypełniania metryczek i wprowadzania do systemu, po...