Ogłoszenie numer: 256055, z dnia 2013-02-08
AMED Biuro Techniczno - Handlowe
AMED Biuro Techniczno – Handlowe jest firmą obecną na rynku od 22 lat zaopatrującą w materiały zużywalne centralne i podręczne sterylizatornie oraz wykonującą projekty technologiczne i techniczne, instalacje i sprzedaż różnych urządzeń technologicznych do wyposażania centralnych i podręcznych sterylizatorni dla publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej. Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Referent ds. Administracyjno - Biurowych / Sekretariat
Miejsce pracy: mazowieckie, Raszyn k/ Warszawy
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- pozyskiwanie nowych i podtrzymywanie istniejących relacji handlowych z Klientami,
- obsługę administracyjną biura,
- organizację i prowadzenie sekretariatu Dyrektora,
- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów (ewidencja i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie zleconej korespondencji do Klientów, urzędów i innych podmiotów),
- organizacja prezentacji, seminariów, targów i udział w nich,
- opracowywanie i kompletacja ofert handlowych,
- opracowywanie materiałów do prezentacji i reklam,
- organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
- samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych.
Miejsce pracy: Siedziba firmy AMED Biuro Techniczno - Handlowe: ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn k/ Warszawy
Wymagania
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- dobra znajomość programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint
- zaangażowanie w pracę
- dyspozycyjność
- umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami
- kreatywność i umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
- znajomość rynku Sterylizacji i Dezynfekcji Szpitalnej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dużą samodzielność w pracy
- szkolenia w kraju i zagranicą