Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Referent administracyjno-finansowy ds. projektów
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: RAF/JOI/10
Zadania:
- Responsible for gathering data to process customer Purchase Orders/Agreements - in the areas of order acceptance & order management
- Creates, maintains project structure – in SAP; project closure & ensures the compliance of the project structure with the rules/requirements
- For the customer projects completes the Project Structure Questionnaire and maintains the contact with the Central Project Structure Team
- Supports Financial Analysts across the core financial activities as below : Month End Closing, Forecasting / Outlook and Budget, Balance Sheet Review, Commercial Support and Business Support
- Responsible for executing client billing/credit, invoice release & invoice presentation
- Generates reports for Month End Close and Forecasting; ad-hoc reports – account/project level, Balance Sheet and Compliance reports from financial systems/databases
- Very good English and Polish – verbal and written
- Basic understanding of accounting processes, finance
- Analytical skills
- Very good business application skills (e.g. Microsoft Excel)
- Very good communication skills
- Very good teamwork skills
- Openness for changes
- University degree with focus in business or economics recommended
- Opportunity to gain experience in a multinational company
- Employment for at least 2 years
- Private medical care
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku polski i angielskim wraz z oczekiwaniami finansowymi.