Referendarz

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
4 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 149655

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Zagrożenie korupcją.
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
  • Budynek przy ul. Brackiej 4  jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Przeprowadza kontrole i wizyty monitoringowe projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) oraz kontrole trwałości rezultatów/trwałości projektu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), w tym: przygotowuje kontrole (w szczególności: przygotowuje dokumentację, analizuje niezbędne materiały, wybiera próbę dokumentacji do kontroli); przeprowadza kontrole i wizyty monitoringowe projektów konkurencyjnych oraz projektów w trybie niekonkurencyjnym; nadzoruje kontrole zlecane podmiotom zewnętrznym; sporządza informacje pokontrolne z przeprowadzonych kontroli; sporządza zalecenia pokontrolne/rekomendacje/propozycje działań naprawczych; monitoruje wdrożenie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji; rejestruje dane z przeprowadzonych kontroli w systemie CST2021/SL2014; porządkuje akta kontroli.
  • Przygotowuje sprawozdania z realizacji Rocznego Planu Kontroli i kontroli doraźnych w ramach FERS, w tym: przygotowuje dane niezbędne do sporządzenia sprawozdania, uzupełnia bazy danych Wydziału Kontroli; sporządza projekt sprawozdania z przeprowadzonych kontroli, współpracuje z innymi komórkami Departamentu; przekazuje sprawozdanie do IZ FERS w celu uzyskania akceptacji; sporządza aktualizację dokumentu.
  • Bierze udział w kontrolach i audytach realizowanych przez organy zewnętrzne oraz analizuje ustalenia kontrolne, w tym: wspiera organizacyjnie proces kontroli/audytu prowadzonych przez instytucje zewnętrzne; monitoruje proces wdrożenia otrzymanych zaleceń pokontrolnych/po audycie; ewidencjonuje/rejestruje dane z przeprowadzonych kontroli lub audytów.
  • Informuje, potwierdza i usuwa nieprawidłowości w ramach FERS, w tym: przekazuje informacje nt. nieprawidłowości do wydziałów właściwych ds. poświadczania wydatków; prowadzi bazę danych o wykrytych nieprawidłowościach; współpracuje z organami zewnętrznymi w zakresie nieprawidłowości (m.in. OLAF, prokuratura, CBA); weryfikuje informacje o nieprawidłowościach.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • ­znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, w tym Europejskiego Funduszu Społecznego
  • ­znajomość Wytycznych i dokumentów programowych dotyczących FERS
  • ­umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • ­umiejętność współpracy
  • ­komunikatywność
  • ­rzetelność
  • umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • ­w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-01 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
• przez Internet za pomocą ePUAP
• mailowo na adres: rekrutacja@mrpips.gov.pl
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym, temacie maila, na kopercie: DWF-3
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe – klauzula informacyjna



  • Kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie, jednak bez podania wymaganych danych osobowych nie jest możliwy udział w naborze.
  • Administrator danych i kontakt do niego: Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej; adres siedziby administratora: ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa; info@mrpips.gov.pl 
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@mrips.gov.pl lub na adres siedziby administratora.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
  • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Kodeks pracy w związku z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.
  • Uprawnienia: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, prawo żądania od administratora danych dostępu do danych i ich sprostowania.
  • W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Referent ds. administracyjnych

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Dewajtis 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Jeżeli jesteś osobą dynamiczną i zaangażowaną, dobrze się czujesz w zadaniach wymagających dobrej organizacji, lubisz pracę z dokumentami i profesjonalnie obsługujesz interesantów, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę. Poszukujemy osoby na stanowisko Referenta ds. administracyjnych w Centrum...
  • Specjalista w Wydziale Lecznictwa Szpitalnego w Departamencie Świadczeń Opieki Zdrowotnej

    Centrala NFZ   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji zgodnie z zasadami obiegu dokumentów, w tym przekazywanie pism do rozpatrzenia według kompetencji do innych jednostek organizacyjnych i instytucji zewnętrznych; koordynowanie spraw administracyjno - organizacyjnych Wydziału Lecznictwa...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale Zgód Wodnoprawnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie zgód wodnoprawnych w I i II instancji oraz w trybach nadzwyczajnych, obsługę korespondencji i udzielanie wyjaśnień w prowadzonych sprawach, redagowanie projektów pism...
  • Asystent ds. Logistyki i Zachowania Ciągłości Produkcji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez monitorowanie planów, dostępności surowców, opakowań i półproduktów; Terminowe zgłaszanie wyrobów gotowych i rozliczanie produkcji zgodnie z procedurami jakościowymi; Prowadzenie dokumentacji spirytusowej i kontrola przepływu materiałów...
  • Specjalista ds. administracji magazynowej

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu informatycznego Koordynowanie obiegu dokumentacji magazynowej i jej prawidłowości Fakturowanie i inne zadania administracyjne Bieżąca współpraca z zewnętrznym biurem księgowym Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji (Dział Lokalizacji)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  część etatu   3 500 - 4 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi działami firmy w zakresie egzekwowania zapisów umów, archiwizacja dokumentów) wsparcie w utrzymaniu portfela lokalizacji (sporządzanie umów/aneksów, renegocjacje) koordynacja poprawności...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Administracyjne zarządzanie działaniami w Pracowni Organizacji Służby Krwi. Weryfikacja danych i raportów rocznych dla jednostek służby krwi. Pomoc w przygotowywaniu umów dla publicznej służby krwi. Zarządzanie korespondencją, w tym z międzynarodowymi partnerami, w językach polskim i...
  • Specjalista ds. organizacji i administracji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Opracowywanie i weryfikacja przepisów dotyczących Centrum Realizacji Inwestycji; Nadzór nad wdrażaniem wytycznych inwestycyjnych w jednostce; Przygotowywanie, uzgadnianie oraz kontrola wdrażania przepisów wewnętrznych Centrum; Wdrażanie aktualnych przepisów prawa w działalności jednostki;
  • Specjalista ds. administracji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Efektywne zarządzanie pocztą wychodzącą i przyjmowanie korespondencji wpływającej, zapewnienie prawidłowego rejestru i obiegu dokumentów. Archiwizowanie dokumentacji oraz dostarczanie oryginałów pism na wniosek pracowników. Opracowywanie raportów zgodnie z obowiązującymi w Spółce...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    RETS Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379