W 1987 roku, Red Bull stworzył nie tylko nowy produkt, ale również całkowicie nową kategorię produktów – napoje energetyczne. Dzisiaj firma Red Bull to ponad 8000 osób w ponad 165 krajach i ponad 5 miliardów sprzedanych puszek rocznie. Świat Red Bulla tworzy przestrzeń dla ludzi, którzy chcą być aktywni, mają swoje pasje i chcą się rozwijać. Zobacz na czym polega różnica.
Jako Redaktor/-ka kanału Gry będziesz raportować do Redaktora Naczelnego strony www.redbull.pl/gry. Twoim głównym zadaniem będzie przyczynienie się do wzrostu ruchu na stronie redbull.pl/gry i zbudowanie lojalnej grupy użytkowników. Będziesz odpowiadać za generowanie pomysłów na zawartość tematyczną sekcji zgodnie ze zdefiniowaną strategią, pisanie artykułów, dobór zdjęć, tworzenie relacji z wydarzeń i publikowanie ich poprzez system CMS oraz maksymalizowanie potencjału edytorialnego tematów gamingowych tworzonych przez zespół marketingowy Red Bulla w Polsce i na świecie!
GŁÓWNE ZADANIA:
TWORZENIE ZAWARTOŚCI
- Pisanie i publikowanie contentu na www.redbull.pl/gry
- Dbałość o dobór tematów jak najbardziej adekwatnych i interesujących dla polskiej publiczności zainteresowanej gamingiem
- Tworzenie ciekawego contentu, który będzie cieszył się dużym zainteresowaniem internautów
- Tworzenie i wdrażenie planu edytorialnego dla sekcji GRY
- Monitorowanie i optymalizacja tworzonego contentu
- Wykorzystywanie najlepszego contentu z kanałów zagranicznych, który byłby ciekawy dla polskiej publiczności
- Identyfikowanie i budowanie relacji z najlepszymi portalami, grupami z polskiej sceny gamingowej w oparciu o współpracę redakcyjną
- Zarządzanie i koordynacja pracy innych redaktorów sekcji
ZARZĄDZANIE STRONĄ
- Zarządzanie stroną główną redbull.pl/gry oraz jej poszczególnymi zakładkami
- Dbanie o jak najlepszą jakość materiałów, wyłapywanie błędów językowych i technicznych
BUDOWANIE RUCHU NA STRONIE
- Odpowiedzialność za wielkość ruchu na sekcji i wzrost powracających użytkowników
- Budowanie relacji z najważniejszymi graczami na polskiej scenie gamingowej
- Pozyskanie i współpraca z potencjalnymi partnerami
- Optymalizacja contentu pod kątem SEO
- Ścisła współpraca z Redaktorem Naczelnym i Social Media Managerem w ramach promocji contentu we wszystkich kanałach Red Bulla.
OCZEKIWANIA:
1. Min. dwuletnie doświadczenie w pracy dziennikarza zajmującego się tematem gier
2. Bardzo dobra organizacja pracy
3. Znajomość środowiska gamingowego i szeroka wiedza w temacie gier
4. Kreatywność i wychodzenie z inicjatywą dotyczącą rozwoju kanału Gry
5. Praktyczna znajomość pakietu Ms Office
6. Prawo jazdy