Piwik PRO to spółka produktowa dostarczająca zaawansowane technicznie rozwiązania dla marketerów (analityka internetowa, zarządzanie tagami na stronach, personalizacja treści na stronach www oraz w aplikacjach mobilnych, zarządzanie danymi o użytkownikach i retargeting), skrojone pod indywidualne potrzeby klientów biznesowych. Jesteśmy zaufanymi partnerami zwłaszcza dla instytucji rządowych oraz firm z branż, w których bezpieczeństwo danych jest kluczowe – wśród naszych klientów znajdziesz m.in. Komisję Europejską i rząd Kanady.
Salary:
6 500 - 10 500 PLN net (B2B)
Szukamy osoby z prawdziwą pasją do HR, świetną intuicją w tematach miękkich i talentem do jednoczenia ludzi wokół wspólnych inicjatyw. W rekrutacji stawiamy na jakość, dzielnie poszukując świetnych specjalistów, którzy uzupełnią nasz zespół kompetencjami i zaangażowaniem. Troszczymy się o dobry candidate experience i wyjątkową atmosferę w firmie. Jesteśmy zaprzyjaźnione z Traffitem (ATS), Slackiem oraz Atlassianem oraz korzystamy ze standardowego softu biurowego do analizy danych i wyciągania z nich wartościowych wniosków. Wierzymy, że otwarta dyskusja prowadzi do najlepszych rozwiązań. No i przede wszystkim – po prostu lubimy ludzi
- Kompleksowe prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska techniczne i customer-facing z troską o świetny candidate experience
- Bezpośrednią współpracę z liderami zespołów, wsparcie ich rozwoju i promocję wartościowych praktyk managerskich w organizacji
- Prowadzenie wewnętrznych projektów HR od zbadania potrzeb po realizację
- Dbanie o employee engagement oraz budowanie wewnętrznej społeczności ambasadorów firmy
- Komunikację wewnętrzną (czuwanie nad sprawnym przepływem informacji i tworzenie przestrzeni do zgłaszania nowych inicjatyw)
- Koordynować inicjatywy EB we współpracy z PR Managerem
- Czuwać nad atmosferą i duchem organizacji
- Cyklicznie raportować twarde wskaźniki HR
- Ok. 3-letnie doświadczenie w pracy w wewnętrznym zespole HR
- Solidne doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne
- Zainteresowanie zagadnieniami zarządzania, najnowszymi trendami i narzędziami pracy z zespołem
- Proaktywne i kreatywne podejście do kształtowania employee experience i angażowania członków zespołu w rozmaite inicjatywy
- Wysoką inteligencję emocjonalną, przekładającą się na rozumienie procesów zachodzących w firmie i ich wpływu na zespół
- Umiejętność wyważenia perspektywy biznesu i ludzi
- Dobrą organizację pracy i dokładność
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie min. B2
- Kręci Cię prowadzenie szkoleń, warsztatów i facylitacja spotkań
- Znasz metody pracy z zespołem oraz wsparcia jednostki (np. metoda coachingowa)
- Masz doświadczenie w prowadzeniu komunikacji za pomocą social mediów (Facebook, LinkedIn, inne) oraz znajomość bieżących trendów (social selling)
- Czujesz branżę IT
- Jesteś otwarty/a na realizację może mniej ekscytujących, ale nadal niezwykle ważnych, zadań administracyjnych