Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Inżynier do obsługi inwestycji energetycznej

    KOMTECH   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i prowadzenie inwestycji w branży energetycznej; Sporządzanie i redagowanie pism oraz koordynacja terminów; Przygotowywanie i gromadzenie niezbędnej dokumentacji; Kompletowanie i monitorowanie obiegu dokumentów projektowych; Organizacja inwestycji; Wykonywanie...
  • Kierownik Biura

    Ocado Solutions Polska Sp. z o.o.   Wilcza Góra    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zarządzanie codziennymi operacjami biura w tym finanse, HR oraz administrację. Przygotowanie oraz kontrola raportów płacowych i faktur. Utrzymywanie dyscypliny budżetowej i zarządzanie wydatkami firmowymi. Organizacja logistyki podróży służbowych oraz wsparcie procesów celnych....
  • Office Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy dwuosobowego zespołu administracyjnego oraz koordynacja spraw HR-owych zespołu (rekrutacje, zatrudnienia, szkolenia, plany urlopowe itd.) Obchody budynkowe oraz cykliczne audyty czystości oraz technicznego stanu budynku; Zgłaszanie zidentyfikowanych usterek do...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office Supervisor

    Ocado Solutions Polska Sp. z o.o.   Wilcza Góra    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Osoba na stanowisku Office Supervisor będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i operacyjne dla zespołu inżynierów i techników oraz kierownictwa, raportując bezpośrednio do Głównego Kierownika Operacyjnego ds. Inżynierii (LEOM). Rola ta obejmuje zarządzanie biurem, koordynację...
  • Office Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i organizacja działań serwisowych oraz weryfikacja ich prawidłowego wykonania. Zarządzanie przestrzenią biurową i jej optymalizacja. Bezpośrednie zarządzanie i kontrola usług. Nadzór nad realizacją KPI i wdrażanie usprawnień poprawiających jakość...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Modlińska 17    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku wymagane są następujące umiejętności, m.in.: Nadzór nad prowadzeniem księgowości przez Biuro Rachunkowe. Nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT, VAT-UE). Opracowanie Instrukcji obiegu dokumentów księgowych. Kontrola prawidłowości transakcji...
  • Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
  • Kierownik Robót Elektrycznych

    Biuro Inżynierskie CONVERT Sp. z o.o   dolnośląskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   11 000 - 15 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kierowanie i nadzorowanie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót. Organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie jakości oraz terminowości wykonywania prac pracowników własnych oraz firm...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Kierownik biura Kraków
Receptionist / Office Administrator

Receptionist / Office Administrator

SolarWinds
Kraków
praca stacjonarna
3027 dni temu

Ogłoszenie numer: 1208509, from 2016-08-05

SolarWinds is looking for a key position for coordinating many office operations including: reception, facilities and HR/ Recruiting Administration.

SolarWinds is rewriting the rules for how companies manage their networks. Guided by a global community of network engineers, SolarWinds develops simple and powerful software for managing networks, small or large. SolarWinds’ highly affordable and scalable products can be downloaded over the web and installed in minutes, immediately providing the visibility and control network engineers need most. Discover why customers trust our fault and performance management products, configuration management solutions, and monitoring tools to manage their networks. Learn more today at http://www.solarwinds.com.

Receptionist / Office Administrator

Location: Kraków

Reference No.: 2016-6442

 

Job description

Reception
  • General responsibility for the office reception area.

  • Welcome visitors (candidates, external vendors), keep visitor log, direct visitors to appropriate staff member. Providing badges, prepare badges for new hires, maintaining badge system,

  • Provide business cards.

  • Answer telephone and provide information / assistance or transfer to appropriate staff member. Take phone or visitor messages and delivers to appropriate individual if needed.

Facilities:

  • Communicate maintenance and repair issues with the property management and outside vendors.

  • Make sure the facility related agreements are up to date, cooperate on extending or changing contracts

  • Monthly check ups on office equipment, furniture etc… Oversee operation of appropriate office equipment.

  • Inventory management of office equipment, furniture, etc.

  • Manage vendor/supplier relationships for office maintenance.

Office Administration:

  • Collect and sort daily incoming mail. Twice a week collect outgoing post and submit to the post office. Manage incoming and outgoing shipments.

  • Regularly oversee the kitchen area to maintain clean environment.

  • Operate and maintain copy / fax machine (copy area).

  • Manage inventory and purchasing of office supplies.

  • Maintain / update information lists (vendor’s details, building contact list, badges list, employee phone list and various other lists and spread sheets).

  • Contact person as a local travel coordinator.

  • Keeping visitor´s track and send updates on monthly basis.

  • Managing / filling up snacks, refreshments, etc.

  • Relief for managers of clerical work and minor administrative tasks.

  • Keep inventory of marketing items (welcome package for employees, recruiting leaflets, giveaways, ordering for stock).

  • Coordinate catering and other needs for diverse company events.

  • Coordinate the health and safety processes – initial training, audits, documentation, invitations, fire drills etc.

  • Supporting the company in acquiring new office space and arranging it.

Finance admin

  • Log, and verify all vendor invoices prior to processing of Finance department for payment

  • Setup vendors, set up relevant payments

  • Keeping the Purchase Requisition Forms agenda, ensuring that it is completed and approved in compliance with internal policies

  • Coordinate with our accountants for documentation requirements

  • Negotiation on vendor and landlord contracts, consolidation of the conditions, support for the legal department on closing deals.

HR related

  • Schedule candidates for interviews.

  • Managing of occasional company events – Christmas party, Summer Outing, etc.

  • Collection of new starter forms and other documents for submission to payroll, managing the health check process.

  • Managing HR documentation

  • Collecting sick notes

Requirements

What is needed for this position?

  • Good communicative level of Polish and English, spoken and written

  • 2+ years of experience on same position

  • Knowledge of MS Office (Word, Excel, Outlook)

  • Experience with facility vendors

  • Pro-active, flexible, willing to learn new things, excellent organizational and communication skills

We offer

What SolarWinds offers to you (besides great Team and exciting work):

  • Investment into your professional and career growth

  • Medical coverage, life insurance

  • MultiSport Plus card

  • Friendly and informal working environment with flexible hours.

  • Modern and comfortable office space - free and tasty coffee and snacks

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Inżynier do obsługi inwestycji energetycznej

    KOMTECH   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 9 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i prowadzenie inwestycji w branży energetycznej; Sporządzanie i redagowanie pism oraz koordynacja terminów; Przygotowywanie i gromadzenie niezbędnej dokumentacji; Kompletowanie i monitorowanie obiegu dokumentów projektowych; Organizacja inwestycji; Wykonywanie...
  • Kierownik Biura

    Ocado Solutions Polska Sp. z o.o.   Wilcza Góra    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zarządzanie codziennymi operacjami biura w tym finanse, HR oraz administrację. Przygotowanie oraz kontrola raportów płacowych i faktur. Utrzymywanie dyscypliny budżetowej i zarządzanie wydatkami firmowymi. Organizacja logistyki podróży służbowych oraz wsparcie procesów celnych....
  • Office Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy dwuosobowego zespołu administracyjnego oraz koordynacja spraw HR-owych zespołu (rekrutacje, zatrudnienia, szkolenia, plany urlopowe itd.) Obchody budynkowe oraz cykliczne audyty czystości oraz technicznego stanu budynku; Zgłaszanie zidentyfikowanych usterek do...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office Supervisor

    Ocado Solutions Polska Sp. z o.o.   Wilcza Góra    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Osoba na stanowisku Office Supervisor będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i operacyjne dla zespołu inżynierów i techników oraz kierownictwa, raportując bezpośrednio do Głównego Kierownika Operacyjnego ds. Inżynierii (LEOM). Rola ta obejmuje zarządzanie biurem, koordynację...
  • Office Coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i organizacja działań serwisowych oraz weryfikacja ich prawidłowego wykonania. Zarządzanie przestrzenią biurową i jej optymalizacja. Bezpośrednie zarządzanie i kontrola usług. Nadzór nad realizacją KPI i wdrażanie usprawnień poprawiających jakość...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Modlińska 17    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku wymagane są następujące umiejętności, m.in.: Nadzór nad prowadzeniem księgowości przez Biuro Rachunkowe. Nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT, VAT-UE). Opracowanie Instrukcji obiegu dokumentów księgowych. Kontrola prawidłowości transakcji...
  • Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
  • Kierownik Robót Elektrycznych

    Biuro Inżynierskie CONVERT Sp. z o.o   dolnośląskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   11 000 - 15 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kierowanie i nadzorowanie robót elektrycznych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót. Organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie jakości oraz terminowości wykonywania prac pracowników własnych oraz firm...