Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasze zespoły tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.
Poszukujemy obecnie osoby do naszego Sekretariatu w centrali firmy na stanowisko Reception Desk Specialist.
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- wykształcenie średnie lub w trakcie nauki (mile widziani studenci zaoczni)
- dyspozycyjność w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku
- nastawienie na realizację celów
- umiejętność obsługi komputera
- dobra znajomość pakietu Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego
- przyjmowanie Gości/Klientów i Kontrahentów firmy, obsługa wizytacji oraz spotkań biznesowych
- prowadzenie kalendarza sal konferencyjnych
- dbanie o porządek i estetykę biura
- organizowanie wyjazdów służbowych dla przedstawicieli centrali: rezerwacja hoteli, przejazdów, administrowanie flotą samochodową
- dbałość o przepływ informacji i dokumentów pomiędzy poszczególnymi działami i lokalizacjami firm
- archiwizowanie korespondencji oraz dokumentów,
- obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
- realizacja drobnych zakupów na potrzeby lokalizacji, m.in. materiały biurowe
- nadawanie/odbiór paczek i korespondencji
- pracę w przyjaznej atmosferze
- prywatną opiekę medyczną LuxMed, kartę rabatową i kartę Multisport
- pyszną kawę i owoce dwa razy w tygodniu
- pracę w centrum miasta - wszędzie blisko :-)
- możliwość rozwoju
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY