Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów w biurze. Współpraca z dostawcami firmy. Administracja kartami dostępu do biura. Zarządzanie rezerwacjami sal i miejsc parkingowych. Wykonywanie innych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy; przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile; obsługa sal konferencyjnych; bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawne i profesjonalne funkcjonowanie obsługi recepcji (przyjmowanie gości, obsługę klientów zgodnie ze standardami firmy, przyjmowanie poczty, kurierów, obsługę centrali telefonicznej, współpracę i wspieranie pozostałych działów firmy oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji, itp.).
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych;
wysokie umiejętności interpersonalne;
zdolności organizacyjne, samodzielność i nastawienie na realizację celów;
zaangażowanie w pracę;
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
pracę w przyjaznej atmosferze;
atrakcyjne wynagrodzenie;
ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów w biurze. Współpraca z dostawcami firmy. Administracja kartami dostępu do biura. Zarządzanie rezerwacjami sal i miejsc parkingowych. Wykonywanie innych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy; przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile; obsługa sal konferencyjnych; bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.