Recepcjonistka
Miejsce pracy: ul. Henryka Siemiradzkiego 25, 05-820 Piastów
Branża: Telekomunikacja i Technologie
Masz niezwykły talent administracyjny i chcesz rozwijać się w tym zakresie? Jeśli tak, to czekamy na Ciebie w naszym Zespole Administracyjnym Landtech, gdzie jakość obsługi klienta zewnętrznego jak i wewnętrznego, terminowość i właściwa dokumentacja są najważniejsze!
CO OFERUJEMY
- Twoja misja:
Dbać o wszelkie aspekty administracyjno - biurowe, które umożliwiają nam codzienną pracę. Zarażaj nas swoim uśmiechem i optymizmem, bądź pomocny i zauważaj niezauważalne szczegóły. Bądź naszym “office ninją”. - Nietuzinkowe zadania:
Twoje dni będą wypełnione kombinacją zadań administracyjnych. Będziesz wprowadzał pocztę do tabeli, innym razem organizował eventy firmowe, koordynował pracę Recepcji, wspomagał inne Działy w Firmie i dbał o aspekty administracyjne takie jak umawianie spotkań i kreowanie profesjonalnego wizerunku Firmy. - Ekscytujący Zespół:
Dołączysz do naszej administracyjnej ekipy, gdzie różnorodność zadań jest na porządku dziennym. Będziesz mógł dzielić się swoimi talentami organizacyjnymi, a my zapewnimy Ci rozwój. - Ważne:
Staniesz się częścią naszego Zespołu, dla którego wszechstronność, elastyczność i terminowość jest na porządku dziennym.
WYMAGANIA
- Ciągły rozwój:
Bądź zdeklarowany na rozwój i naukę. Pokazuj nam chęć pogłębiania wiedzy. - Trochę doświadczenia:
Twoje wcześniej nabyte umiejętności zawodowe pozwolą nam kształtować Ciebie w zakresie administracyjnym i na tym się skupić. - Innowator:
Bądź organizacyjnym innowatorem, a przede wszystkim miej wrażliwość na potrzeby Klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych. - Organizacja jako priorytet:
Umiejętność zarządzania czasem i organizacja zadań będzie Twoim najlepszym sprzymierzeńcem. Będziesz koordynował i zarządzał “sercem firmy - Recepcją”. Współpracował z innymi działami w firmie pod kątem pomocy administracyjnej. - Kreatywność:
Myślenie poza schematami w obszarze administracji. Liczymy na Twoją inicjatywę w proponowaniu najbardziej optymalnych rozwiązań.