młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Opis stanowiska check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze. Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej. Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 500 zł brutto/mies.
4 dni
Opis stanowiska: prowadzenie recepcji, w tym zarządzanie rejestracją gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentacji, zgodnie ze standardami firmy oraz obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony informacji, zarządzanie zaopatrzeniem biura (w tym...
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal.
Headhunters Sp. z o.o., która figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 10079, to zespół wyspecjalizowanych i doświadczonych pracowników. Zajmujemy się zarówno rekrutacją stałą, jak i pracą tymczasową. Centrala Headhunters mieści się w Szczecinie, a oddziały w Poznaniu, Katowicach i Gdańsku. Działamy na terenie całego kraju.
Więcej o nas na www.hdhunters.com
Recepcjonistka
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 1/RB/2017
Obowiązki:
obsługa sekretariatu,
obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych,
opieka nad obiegiem dokumentacjim informacji oraz poczty w firmie,
realizowanie zadań delegowanych przez zarząd,
przyjmowanie gości.
Wymagania:
status studenta zaocznego,
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
komunikatywność,
dobra organizacja czasu pracy,
umiejętność pracy pod presją czasu,
skrupulatne wykonywanie poleceń,
dobra autoprezencja,
dyspozycja od poniedziałku do piątku,
dobra znajomość j.angielskiego.
Oferujemy:
pracę od poniedziałku do piątku (jedna sobota w miesiącu pracująca),
pracę w trybie II-zmianowym,
wysokość wynagrodzenia 2000zł netto,
pracę w stabilnej i międzynarodowej firmie,
możliwość rozwoju.
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Opis stanowiska check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze. Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej. Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 8 500 zł brutto/mies.
4 dni
Opis stanowiska: prowadzenie recepcji, w tym zarządzanie rejestracją gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentacji, zgodnie ze standardami firmy oraz obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony informacji, zarządzanie zaopatrzeniem biura (w tym...
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal.