Marka Monnari www.monnari.com.pl istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość.
Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.
Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie recepcji
- Organizacja spotkań w biurze
- Prowadzenie terminarza spotkań
- Obsługa klientów w języku polskim i angielskim
- Prowadzenie korespondencji
- Przygotowanie dokumentów do wysyłki
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
- Bieżąca obsługa sekretariatu
- Dbanie o wizerunek firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, administracja,
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Profesjonalne podejście do wykonywanych zadań
- Samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- Odporność na stres
- Wysoka kultura osobista
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.