Aldesa Polska to firma będąca częścią hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku. Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
- Obsługa administracyjna recepcji oraz biura,
- Koordynacja obiegu dokumentów pomiędzy centralą a poszczególnymi budowami,
- Obsługa gości i spotkań w salach konferencyjnych,
- Obsługa centrali telefonicznej,
- Organizacja podróży służbowych (bilety, noclegi, parkingi),
- Współpraca z Pocztą Polską, firmami taksówkowymi i kurierskimi,
- Bliska współpraca i codzienne wsparcie Kadry Kierowniczej oraz pozostałych pracowników,
- Przygotowywanie potrzebnych zestawień, raportów w Excelu,
- Nadzór i zamawianie artykułów spożywczych i biurowych,
- Dbałość o estetyczny wygląd recepcji, kuchni oraz biura.
- Student studiów zaocznych/ absolwent (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie),
- Doświadczenie w pracy biurowej,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego na poziomie B2 – praca w międzynarodowym środowisku,
- Praktyczna znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
- Umiejętność organizacji pracy w dynamicznym środowisku,
- Umiejętność ustalania priorytetów i realizowania wielu zadań równocześnie,
- Proaktywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Komunikatywność, sumienność, dokładność,
- Chęć do nauki i rozwijania kompetencji.
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży budowlanej,
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji,
- Zatrudnienie w oparciu o UoP na pełen etat,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet benefitów.
Poznaj
ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008