Twoje zadania: bieżące prowadzenie recepcji: przyjmowanie gości, obsługa klientów, obsługa poczty e-mail, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, awizowanie pojazdów itp. opieka administracyjna nad obiegiem umów (począwszy od wypełniania metryczek i wprowadzania do systemu, po...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
SPÓŁKA TG PLUS JEST FIRMĄ INŻYNIERYJNO - BUDOWLANO - HANDLOWĄ
Działamy w sektorze energetycznym zapewniając naszym partnerom kompleksowe rozwiązania.
Sposób naszego działania jest przyjazny dla środowiska naturalnego, ukierunkowany na intelektualny i technologiczny rozwój przynoszący korzyści całemu otoczeniu w jakim działamy.
Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia, Warszawa-Ursus
Zakres obowiązków:
ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej/wychodzącej oraz dbanie o jej prawidłowy obieg
zamawianie artykułów spożywczych i biurowych
rejestrowanie faktur zakupowych
przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania biznesowe
kontakt w imieniu spółek z administracją biurowca, odbiór poczty
obsługa spotkań i konferencji
przygotowywanie dokumentów dla księgowości
dbałość o prawidłowe funkcjonowanie biura
obsługa recepcji
umawianie spotkań / rezerwacja terminów Członków Zarządu
dbanie o dobry wizerunek firmy oraz estetykę i porządek na recepcji
opieka nad praktykantami.
Oczekujemy:
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
poczucie obowiązku, pozytywne podejście do życia i wysoka kultura osobista
wielozadaniowość
umiejętność obsługi urządzeń biurowych
mile widziane: student/ka studiów niestacjonarnych
dobra znajomość języka angielskiego
prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
Twoje zadania: bieżące prowadzenie recepcji: przyjmowanie gości, obsługa klientów, obsługa poczty e-mail, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, awizowanie pojazdów itp. opieka administracyjna nad obiegiem umów (począwszy od wypełniania metryczek i wprowadzania do systemu, po...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu
1 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi; Zamawianie voucherów i kart...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Czy jesteś osobą zorganizowaną, proaktywną i pasjonującą się wsparciem administracyjnym oraz obsługą klienta? Wojas Development poszukuje Asystentki/Asystenta Zarządu i Recepcjonistki/Recepcjonisty do naszego dynamicznego zespołu! Jako pierwsza osoba kontaktowa w naszej firmie, będziesz...
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.