Opis stanowiska check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OSOBOWOŚĆ I...
Twój zakres obowiązków: W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Twój zakres obowiązków: W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal.
Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Rejestracja zleceń i ewidencjonowanie wyników badań.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
22 godz.
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
CFI Hotels Group to szybko rozwijająca się polska grupa hoteli, od niedawna właściciel Gran Royal Hotel**** w Poznaniu. Jeśli jesteś ambitną, zdolną osobą nastawioną na rozwój osobisty, dołącz do nas!
Do naszego hotelu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Poznań
Do obowiązków Recepcjonisty należy:
bieżąca obsługa Gościa hotelowego
rozliczanie pobytu Gości hotelu
informowanie o wrocławskich atrakcjach turystycznych
sporządzanie raportów
Wymagania:
chęć do pracy
wysoka kultura osobista
znajomość obsługi komputera, programów MS Office
znajomość systemów rezerwacyjnych będzie dodatkowym atutem
gotowość do pracy zmianowej również w weekendy
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie
nagrody finansowe uzależnione od zaangażowania w pracę
przyjazną atmosferę pracy w kameralnym gronie
zatrudnienie na umowę o pracę na etat po okresie próbnym
Opis stanowiska check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji Rezerwacja sal konferencyjnych; Wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OSOBOWOŚĆ I...
Twój zakres obowiązków: W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Twój zakres obowiązków: W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal.
Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Rejestracja zleceń i ewidencjonowanie wyników badań.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
22 godz.
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...