Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów w biurze. Współpraca z dostawcami firmy. Administracja kartami dostępu do biura. Zarządzanie rezerwacjami sal i miejsc parkingowych. Wykonywanie innych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy; przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile; obsługa sal konferencyjnych; bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa recepcji; Przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja korespondencji przychodzącej, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej; Organizacja wyjazdów służbowych pracowników firmy, w tym rezerwacja noclegów, biletów lotniczych, samochodów, sal...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
8 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Współpraca z dostawcami firmy,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
4 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Zakres obowiązków: Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Utrzymanie sprawnego obiegu dokumentów w biurze. Współpraca z dostawcami firmy. Administracja kartami dostępu do biura. Zarządzanie rezerwacjami sal i miejsc parkingowych. Wykonywanie innych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy; przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile; obsługa sal konferencyjnych; bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.