Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Do naszego hotelu:
Mercure Centrum Wrocław
poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik Recepcji będzie odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel, profesjonalną bieżącą obsługę gościa, prowadzenie bazy danych klienta, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu, informowanie o warunkach pobytu i o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu, dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gościa w hotelu.
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie min. średnie hotelarskie
- bardzo dobra znajomość j.angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość programu Fidelio/Opera będzie dodatkowym atutem
- praktyczna znajomość oprogramowania Windows
- komunikatywność-umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji
- dyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
- dynamizm, dokładność i sumienność
- wysoki poziom kultury osobistej
Oferujemy:
- pracę w profesjonalnym zespole
- szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce
i w Środkowo-Wschodniej Europie - szereg benefitów socjalnych, w tym prywatną opiekę medyczną
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.