Caritas Polska jest największą organizacją społeczno-charytatywną działającą z ramienia Konferencji Episkopatu Polski, która niesie profesjonalną wielowymiarową pomoc osobom najbardziej potrzebującym. Będąc ich głosem i rzecznikiem, Caritas Polska odwołuje się do wyraźnie zdefiniowanych wartości ewangelicznych, które wyznaczają kryteria oceny rzeczywistości społecznej i odpowiednie zasady działania: dobra wspólnego, solidarności i miłości. Ponadto prowadzi kampanie społeczne w obszarze wolontariatu, ekologii integralnej, pomocy humanitarnej i rozwojowej; działania formacyjne, programy pomocy zagranicznej (doraźnej i rozwojowej).
Twój zakres obowiązków:
- Witanie i profesjonalne przyjmowanie gości – udzielanie niezbędnych informacji osobom zgłaszającym się do Caritas Polska i zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta;
- Dbałość o pozytywny wizerunek organizacji i sprawne funkcjonowanie recepcji;
- Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację;
- Udzielanie informacji telefonicznej i przekierowywanie połączeń do poszczególnych pracowników;
- Prowadzenie korespondencji tradycyjnej i elektronicznej, ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących;
- Zamawianie artykułów biurowych wg potrzeb pracowników / dyrekcji;
- Współpraca z firmami kurierskimi (wysyłanie przesyłek);
Nasze wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego;
- Znajomość programów MS Offce (Excel, Word);
- Pozytywne nastawienie i zaangażowanie;
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność.
Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- Szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- Pakiet opieki medycznej.