Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków. Obecnie firma zatrudnia blisko 1700 osób zarówno w kraju, jak również w swoich filiach w Hiszpanii, Czechach, Słowacji, Rosji, Ukrainie i Kazachstanie.
Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.
W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
(umowa na zastępstwo)
- Koordynacja działań mających na celu właściwy przepływ informacji wewnątrz firmy: prowadzenie dziennika korespondencji wychodzącej i przychodzącej, sprawdzanie oraz odpowiadanie na e- maile przychodzące na adres firmy;
- Telefoniczna obsługa klientów firmy;
- Kontrola nad obiegiem dokumentów w firmie;
- Pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych;
- Recepcyjna obsługa gości;
- Administracyjne wsparcie innych pracowników;
- Kontrola stanu oraz uzupełnianie magazynku biurowego;
- Dbałość o należyty porządek magazynku artykułów spożywczych oraz w salach konferencyjnych
- Wykształcenie wyższe;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Pracę pełną pasjonujących wyzwań, dającą szansę uczestniczenia w rozwoju innowacyjnego biznesu,
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
- Umowę o pracę na zastępstwo oraz pakiet świadczeń dodatkowych zgodnie z przyjętą polityką w Grupie Adamed,
- Inspirującą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.