Ogłoszenie numer: 543761, z dnia 2014-10-29
BM QUALITY MED
Centrum Medycyny Estetycznej i Kosmetologii to miejsce, w którym profesjonalnie dbamy o jakość istnienia naszych Pacjentów. W jednym miejscu połączyliśmy troskę o zdrowie, ideę anty-aging oraz filozofię wellness.
Prawie każdy z nas musi radzić sobie z niepowodzeniami, stresem, chorobami cywilizacyjnymi, brakiem aktywności fizycznej – słowem skutkami złego trybu życia. Centrum pozwala naszym Pacjentom znaleźć równowagę i harmonię przez przyjmowanie odpowiedzialności za swoje samopoczucie, za jakość życia
Jesteśmy w trakcie intensywnej kampanii promowania wizji naszego Centrum oraz poszerzania zakresu usług i procesu zmian organizacyjnych, które wzmocnią tempo rozwoju Firmy.
Szukamy kandydata, który będzie wspierał proces kierowania naszym młodym, zaangażowanym i profesjonalnym personelem piastując stanowisko Recepcjonisty.
Recepcjonista (-ka) Centrum Medycznego
Miejsce pracy: Gliwice
Opis stanowiska
- osobista obsługa pacjentów Centrum Medycznego oraz nadzór nad pracą osób dyżurujących w recepcji,
- rejestracja wizyt,
- oferowanie i sprzedaż usług,
- informowanie o bieżących promocjach,
- obsługa płatności,
- opieka nad bazami danych lekarzy, pacjentów i klientów,
- obsługa administracyjna Centrum i przygotowywanie raportów dla przełożonego.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie zawodowe w profesjonalnej obsłudze Klienta,
- mile widziane doświadczenie w pracy w gabinecie kosmetycznym, spa lub centrum medycznym,
- doskonała organizacja wewnętrzna, dokładność i skrupulatność,
- umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktu z osobami odwiedzającymi Centrum i prowadzenie rozmów z innymi, w tym koniecznie rozmów handlowych,
- poprawne użycie języka polskiego, język obcy będzie mile widziany (preferowany niemiecki, angielski),
- podstawowa wiedza o celach i sposobie działania Centrum BM Quality Med,
- silna motywacja i umiejętność opanowywania stresu w przypadku natłoku zadań (celowe planowanie),
- stabilność emocjonalna i dobry poziom inteligencji emocjonalnej,
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (10-22).
Oferujemy
- wymagający i angażujący Kandydata proces rekrutacyjny,
- wysoki poziom uprawnień i odpowiedzialności w decyzjach przypisanych do funkcji,
- współuczestnictwo we wdrażaniu strategii Firmy, w szczególności nawiązywania kontaktu z pacjentami,
- pracę w nielicznym, ale silnie zmotywowanym i zaangażowanym zespole,
- umowę o pracę i niezbędne narzędzia do jej wykonywania,
- wynagrodzenie, w części premiowej zależne od jakości wykonania zadań,
- możliwość rozwoju zawodowego.