Radca

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
5 godz. temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145045

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Praca na stanowisku łączy się z pracą w terenie, nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Inicjuje działania w zakresie współpracy i koordynacji odbudowy infrastruktury przy współudziale: wojewodów oraz organów administracji zespolonej, organów jednostek samorządu terytorialnego i organizacji pozarządowych oraz innych podmiotów uczestniczących w odbudowie po powodzi, w tym w szczególności w zakresie: a) pomocy finansowej uruchamianej dla jednostek sektora finansów publicznych na realizację zadań związanych z usuwaniem skutków powodzi, b) pomocy finansowej dla jednostek samorządu terytorialnego na odbudowę lub remont infrastruktury zniszczonej w wyniku działania powodzi.
  • Opiniuje informacje, dokumenty, sprawozdania i inne materiały przedkładane przez organy administracji rządowej Ministrowi – Członkowi Rady Ministrów.
  • Prowadzi sprawy związane z wydatkowaniem środków finansowych przeznaczonych na działania związane z odbudową po powodzi.
  • Uczestniczy w działaniach związanych z opracowaniem planów finansowo-rzeczowych dotyczących odbudowy po powodzi.
  • Prowadzi sprawy związane z nadzorem merytorycznym nad sposobem realizacji umów wynikających z prac Wydziału.
  • Realizuje inne zadania zlecone przez kierownictwo Departamentu pozostające we właściwości Departamentu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w urzędach administracji publicznej w obszarze: obsługi prawno-administracyjnej lub gospodarowania mieniem lub zarządzania kryzysowego
  • Wiedza z zakresu: ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o stanie klęski żywiołowej, ustawy o finansach publicznych, prawa budowlanego, ochrony danych osobowych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, współpraca, myślenie analityczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-02 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa

2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).

3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 145045/DPKO/2 stanowiska

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:


https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie opłat za usługi wodne, udział przy opracowywaniu wytycznych, instrukcji, wzorów dokumentów służących...
  • Specjalista / Starszy Specjalista ds. realizacji projektów międzynarodowych w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Główne obowiązki: organizacja wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą, organizacja stoisk na zagranicznych imprezach...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem inwestycji na nieruchomościach PKP S.A. oraz w ich sąsiedztwie, w tym projektowanie umów i porozumień; wydawanie zgód na dysponowanie terenem PKP S.A. na cele budowlane; rozpatrywanie wystąpień i...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Inspektor / Starszy Inspektor (pracownik kancelarii)

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Finansowo-Budżetowym

    Naczelny Sąd Administracyjny   Warszawa, ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zakres wykonywanych zadań: weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja dowodów księgowych i ich ewidencja, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, przygotowywanie raportów i sprawozdań budżetowych, bieżące monitorowanie i analiza...
  • Koordynator informatyk

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Stanowisko wymagające wiedzy i umiejętności w zakresie informatyki, w tym szczególnie z zakresu administracji sieciami LAN/WAN/WLAN, infrastrukturą serwerową oraz zagadnieniami cyber bezpieczeństwa. Zakres zadań obejmuje m.in.: Administrację siecią LAN/WAN/WLAN na urządzeniach HPE,...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    21 godz.
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Specjalista /pion eksploatacji/ w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU prowadzenie ewidencji nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, współpraca z pełnomocnikami w zakresie spraw wynikających ze współwłasności nieruchomości, sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad udziałami Miasta Stołecznego Warszawy, analizowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...