Radca

Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
7 godz. temu
Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144493

Warunki pracy



  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)




  • zagrożenie korupcją




  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach




Budynek ul. Senatorska 14



  • budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim;
  • ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich pomiędzy piętrami, konieczna asysta innego pracownika/opiekuna;
  • udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu głównym terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;
  • przy wejściu głównym po lewej stronie na pierwszym stopniu, znajduje się słupek z przyciskiem wzywającym dla osób z niepełnosprawnością ruchową;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
  • udogodnienia dla rowerzystów – parking, prysznic.

Budynek ul. Senatorska 12



  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 
  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 1 i 2 piętrze budynku – możliwość wjazdu windą;
  • na piętrach udogodnienia dla osób niewidomych: przy wejściu terminal z informacją o obiekcie który zawiera: wypukły plan obiektu (tyflograficzny), system nagłaśniający odczytujący komunikaty, podpisy poszczególnych elementów panelu – brajlowskie, budynek znajduje się, w bazie obiektów z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych,  poprzez aplikację YourWay;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min).

Budynek ul. Marszałkowska 142



  • budynek Centrum Królewska. Budynek 14-kondygnacyjny;
  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 2 piętrze budynku – wjazd/zjazd windy;
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy;
  • swobodny dostęp do obiektu oraz na piętro 2 dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim; 
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
  • praca w pokoju wieloosobowym;
  • praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych, np.: kserokopiarka, skaner, niszczarka;
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki na dystansie od 100 do 1000 m (4-15 min);
  • udogodnienia dla rowerzystów – parking i szatnie. 

Zakres zadań

  • Koordynuje przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji wpływających do Ministerstwa poprzez prowadzenie ich rejestrów oraz organizację przyjęć interesantów w tym zakresie.
  • Koordynuje i prowadzi sprawy wynikające ze zgłoszeń wewnętrznych i zewnętrznych dokonywanych w trybie ustawy o ochronie sygnalistów, zgodnie z obowiązującą w Ministerstwie procedurą przyjmowania zgłoszeń, w tym w szczególności przyjmuje zgłoszenia, podejmuje działania następcze, komunikuje się z sygnalistą.
  • Koordynuje zadania w ramach kontroli zarządczej, w tym: a) przygotowanie projektu planu działalności Ministra i sprawozdania z wykonania tego planu; b) przygotowanie, przeprowadzenie i analizę wyników samooceny kontroli zarządczej oraz związanych z procesem zarządzania ryzykiem; c) przygotowanie projektu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej.
  • Sporządza sprawozdania, analizy, przygotowuje projekty wewnętrznych aktów prawnych, komunikaty.
  • Koordynuje obsługę kontroli zewnętrznych prowadzonych w Ministerstwie przez Najwyższą Izbę Kontroli i inne organy kontroli państwowej w szczególności poprzez monitorowanie terminowego udzielania kontrolerom wyjaśnień przez komórki kontrolowane, przygotowanie ostatecznych stanowisk do wyników kontroli oraz monitorowanie realizacji wniosków pokontrolnych.
  • Przygotowuje materiały informacyjno-edukacyjne, w tym materiały szkoleniowe z zakresu kontroli zarządczej i kwestii objętych przepisami ustawy o ochronie sygnalistów, prowadzi szkolenia dla pracowników.
  • Prowadzi zakładkę w wewnętrznym portalu intranetowym Ministerstwa dotyczącą kwestii związanych z tematyką sygnalistów i kontroli zarządczej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego - w urzędzie administracji publicznej co najmniej 3 lata oraz w prowadzeniu szkoleń/wystąpień publicznych lub innych form kształcenia dorosłych co najmniej 1 rok.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego i aktów wykonawczych w zakresie realizowanych zadań.
  • Znajomość ustawy o petycjach.
  • Znajomość przepisów regulujących kwestie kontroli zarządczej w administracji publicznej.
  • Znajomość ustawy o ochronie sygnalistów.
  • Znajomość problematyki związanej z zarządzaniem ryzykiem.
  • Kompetencje miękkie: rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne, komunikacja.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • CV (podpisane odręcznie).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania co najmniej 4 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy: w urzędzie administracji publicznej co najmniej 3 lata oraz w prowadzeniu szkoleń/wystąpień publicznych lub innych form kształcenia dorosłych co najmniej 1 rok (dokumentami potwierdzającymi długość posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są dokumenty potwierdzające zamknięty okres zatrudnienia: np. zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy; dokumentami potwierdzającymi charakter/obszar posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są: np. zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy).
  • Wzory oświadczeń są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat pracowała/ł lub pełniła/ł służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-12 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
lub składając osobiście w Kancelarii z dopiskiem: DK/39/2024

Zachęcamy do składania dokumentów w wersji elektronicznej w formie skanu na adres: nabory@msit.gov.pl. W temacie wiadomości proszę dodać wyraźny dopisek: DK/39/2024.

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Prosimy o zapoznanie się z ważnymi uwagami dotyczącymi wymaganych dokumentów i oświadczeń.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Prosimy o zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych zamieszczoną na stronie: https://www.gov.pl/web/sport/dokumenty-do-pobrania-dlakandydatow

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Stażysta

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, zapewnienie techniczno - organizacyjne warunków do prawidłowego przebiegu postępowań sądowych, sporządzanie projektów pism zgodnie z wytycznymi przełożonego i/lub sędziego, czuwanie nad prawidłowym i terminowym...
  • Specjalista / Starszy Specjalista ds. realizacji projektów międzynarodowych w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: organizacja wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą, organizacja stoisk na zagranicznych imprezach...
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie opłat za usługi wodne, udział przy opracowywaniu wytycznych, instrukcji, wzorów dokumentów służących...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Studentów

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Główne obowiązki: udzielanie wsparcia i opieka nad studentami realizującymi studia w języku angielskim, prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów, w tym dokumentacji elektronicznej, współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych, współpraca z wykładowcami, także...
  • Office Support z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
  • Młodszy Specjalista ds. Procesów Partnerskich

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)
    2 godz.
    Twoje zadania: zadania administracyjne związane z obsługa partnerów​ Medicover Sport (obiekty sportowe), stały kontakt (głównie telefoniczny) z partnerami, weryfikacja i pozyskiwanie danych, przekazywanie informacji związanych z obsługą użytkowników Medicover Sport​, praca na systemie...
  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Pracownik ds. dokumentacji celnej

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat, praca zmianowa według ustalonego harmonogramu Twoje zadania: weryfikacja przesyłek celem skierowania do właściwej procedury, uzupełnianie danych o przesyłkach w systemach PP S.A., sporządzanie zgłoszeń celnych, współpraca z Krajową...
  • Pracownik sekretariatu z językiem angielskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: Wsparcie administracyjne dla studentów i wykładowców; Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów (w formie papierowej i elektronicznej) Organizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych; Przygotowywanie sprawozdań oraz zestawień;