Radca

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140631

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca na stanowisku wiąże się z częsty reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz z upoważnieniem  do informacji  niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Współpracuje z Najwyższą Izbą Kontroli, w szczególności w zakresie propozycji długookresowych planów kontroli NIK oraz analizuje i opiniuje materiały NIK przekazane do Prezesa Rady Ministrów i Szefa Kancelarii.
  • Wykonuje zadania nadzorcze związane z nadzorem Prezesa Rady Ministrów nad jednostkami nadzorowanymi przez Prezesa Rady Ministrów.
  • Wykonuje analizy obszarów ryzyka wystąpienia nieprawidłowości w działalności instytucji publicznych.
  • Opracowuje zbiorcze sprawozdania, analizy i informacje przekazywane Prezesowi Rady Ministrów lub Kierownictwu KPRM.
  • Koordynuje, rozpatruje i monitoruje sprawy wynikające z interpelacji i zapytań poselskich oraz wniosków o dostęp do informacji publicznej, odpowiedzi dla sądów i prokuratury będących we właściwości Departamentu.
  • Koordynuje, rozpatruje i monitoruje sprawy wynikające z interwencji dotyczących jednostek nadzorowanych przez Prezesa Rady Ministrów oraz innych jednostek administracji publicznej przekazanych do rozpatrzenia przez Departament, istotnych z punktu widzenia zadań wykonywanych przez te jednostki, podejmuje działania interwencyjne.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne lub politologiczne lub prawnicze
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w co najmniej jednym z następujących obszarów: opiniowania i projektowania regulacji prawnych lub nadzoru lub audytu lub kontroli, w tym kontroli zarządczej lub finansów lub zarządzania projektami
  • Posiadanie wiedzy w zakresie administracji publicznej, w tym rozwiązań prawnych przewidzianych dla jednostek nadzorowanych przez PRM i innych jednostek, np. tych, których dotyczą sprawozdania składane PRM i Informacje o wynikach kontroli NIK, systemowych regulacji prawnych, w tym: ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o finansach publicznych, ustawa o Najwyższej Izbie Kontroli, ustawa o wykonywaniu mandatu posła i senatora, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa o służbie cywilnej, organizacji i zarządzania w administracji publicznej, w tym metody zarządzania projektami, praktycznych aspektów, organizacji funkcjonowania urzędów, zasad funkcjonowania UE, zasad przygotowywania analizy SWOT i analizy ryzyka.
  • Posiadanie umiejętności z zakresu obsługi programów programu pakietu Office oraz zaawansowanego wyszukiwania informacji, w tym za pomocą Internetu
  • Posiadanie kompetencji miękkich: współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelności, komunikacja ( w tym wystąpienia publiczne), radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne, kreatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie sporządzania interdyscyplinarnych i systemowych analiz.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia obszaru doświadczenia zawodowego: podpisane ręcznie lub elektronicznie opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-12 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 140 631, DNK/19

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne zadania: Realizacja zadań w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowej Gospodarki 2021-2027, Priorytet II. Środowisko sprzyjające innowacjom: działanie 02.28 Startup Booster Poland, działanie 02.27 Laboratorium Innowatora, innych programów finansowanych ze środków UE oraz...
  • Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departament Usług Proinnowacyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania I / II, w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów; Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny...
  • Ekspert w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Administracji

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Główne zadania: Prowadzenie spraw dotyczących zapewnienia dostaw i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Agencji, w tym m.in: przygotowywanie dokumentów związanych z przeprowadzeniem we właściwym trybie postępowań wyłaniających dostawców i usługodawców Agencji; nadzór nad...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    10 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    What this position is about - Purpose: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data...
  • Employee LifeCycle Specialist

    JTI GBS   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    What this position is about - Purpose: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data...
  • Młodszy Specjalista ds. umów cywilnoprawnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: sporządzanie, zawieranie i rejestracja umów cywilnoprawnych, dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami, komunikacja ze zleceniobiorcami w języku polskim i angielskim, bieżące monitorowanie zmian prawnych i proponowanie nowych rozwiązań,...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Usług Rozwojowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Realizacja zadań w ramach projektu niekonkurencyjnego „Rozbudowa funkcjonalności Bazy Usług Rozwojowych oraz jej upowszechnianie jako narzędzia wspierającego proces uczenia się osób dorosłych”, realizowanego w ramach działania Fundusze Europejskie dla Rozwoju...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Płatności Bezpośrednich

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Stanowisko pracy ds. raportowania, prognozowania oraz analizy danych DPB Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę Oferujemy: przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji, pracę w największej agencji płatniczej...