Radca

Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2 dni temu
Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140491

Warunki pracy

Budynek:



  • na zewnątrz: podjazd dla wózków inwalidzkich
  • wewnątrz: winda, ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, brak toalet dostosowanych do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich  

Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • obsługa urządzeń biurowych
  • brak uciążliwych/szkodliwych/niebezpiecznych warunków pracy 

Zakres zadań

  • opracowuje na potrzeby dyrektora Biura Ministra Obrony Narodowej (BMON) oraz jego zastępców materiały analityczne, tezy, notatki, opinie, zestawienia i wyjaśnienia dotyczące współpracy z samorządami, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i innych zleconych zagadnień,
  • opracowuje dokumenty dotyczące funkcjonowania BMON, w tym: dokumenty normatywne oraz projekty pełnomocnictw i upoważnień. Bierze udział w aktualizowaniu istniejących procedur oraz dokumentów o charakterze administracyjno-gospodarczym z zakresu funkcjonowania Wydziału Obsługi. Bierze udział w procesie opiniowania projektów aktów prawnych, a także w konferencjach uzgodnieniowych,
  • prowadzi obsługę materiałowo-techniczną pełnomocników i doradców społecznych Ministra Obrony Narodowej, w tym: zapewnia im sprzęt i wyposażenie. Organizuje posiedzenia i zabezpiecza w niezbędne materiały członków zespołu doradców Ministra Obrony Narodowej do spraw współpracy z samorządem terytorialnym,
  • doradza dyrektorowi BMON w sprawach dotyczących podejmowania działań po wprowadzeniu stopnia alarmowego lub stopnia alarmowego CRP oraz nałożonych na dyrektora BMON zadań związanych z organizowaniem i kierowaniem ewakuacją ludzi i sprzętu w ramach zabezpieczenia kierowniczych stanowisk Ministerstwa Obrony Narodowej,
  • przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania, wnioski oraz pisma w trybie dostępu do informacji publicznej wpływające do Ministra Obrony Narodowej z zakresu kompetencji Wydziału,
  • monitoruje stopień zabezpieczenia logistycznego BMON oraz kierowniczych stanowisk ministerstwa w uzbrojenie i sprzęt lądowy oraz sprzęt: kwaterunkowy, żywnościowy, informatyki, techniki biurowej, a także sprzęt i materiały kulturalno-oświatowe oraz materiały służby zdrowia,
  • prowadzi działalność informacyjną w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego i zabezpieczenia fizycznego pomieszczeń zajmowanych prze pracowników i żołnierzy pełniących służbę w BMON. Monitoruje przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • bierze udział w naradach, konsultacjach oraz grach decyzyjnych dotyczących uczestnictwa osób zajmujących stanowiska kierownicze w MON w obchodach i uroczystościach w celu reprezentowania stanowiska dyrektora Biura.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w obszarze obsługi administracyjnej
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość ustawy o urzędzie Ministra Obrony Narodowej
  • Znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie zakresu przedsięwzięć wykonywanych w poszczególnych stopniach alarmowych i stopniach alarmowych CRP
  • Znajomość zarządzenia Ministra Obrony Narodowej w sprawie regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej
  • Znajomość: struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętność: organizacja pracy własnej
  • Umiejętność: współpraca z innymi
  • Umiejętność: dążenie do rezultatu
  • Umiejętność: poszukiwanie rozwiązań
  • Umiejętność: innowacyjność
  • Umiejętność: komunikacja
  • Spełnienie wymogu określonego w ustawie o służbie cywilnej dotyczącego zakazu zatrudniania w służbie cywilnej osoby, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć Oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania takiego poświadczenia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, w szczególności mogą to być: świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty (UWAGA: należy dołączyć kopie dokumentów, które w sposób niebudzący wątpliwości potwierdzają zarówno rodzaj, jak i długość wymaganego doświadczenia)
  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/nie pracowałeś ani pełniłaś/nie pełniłeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/ nie byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopię posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
  • Oświadczenie, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-05 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Obrony Narodowej
Biuro Dyrektora Generalnego
al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa

Dokumenty można również składać osobiście w Punkcie podawczym Ministerstwa Obrony Narodowej znajdującym się pod wyżej wskazanym adresem - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15) lub przez E-PUAP.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektor

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie prac administracyjno-biurowych, zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów i płynnym przepływem informacji, stały kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w zakresie sprawnego funkcjonowania jednostki, sporządzanie i redagowanie oficjalnych...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Administracji

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Prowadzenie spraw dotyczących zapewnienia dostaw i usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Agencji, w tym m.in: przygotowywanie dokumentów związanych z przeprowadzeniem we właściwym trybie postępowań wyłaniających dostawców i usługodawców Agencji; nadzór nad...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Specjalista w Wydziale Kontroli Gospodarowania Wodami

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, prowadzenie inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, sporządzanie projektów zarządzeń pokontrolnych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
  • Rejestratorka Medyczna / Rejestrator Medyczny

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Rejestracja zleceń i ewidencjonowanie wyników badań.
  • Asystent Sędziego

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    17 godz.
    I. Miejsce świadczenia pracy: al. „Solidarności” 127, ul. Czerniakowska 100, ul. Płocka 9, Płocka 5a oraz Przyokopowa 33. II. Liczba wolnych miejsc na umowę na czas określony: 56 III. Termin konkursu: wyznaczam na dzień 30 sierpnia 2024 r., godz. 10.00, w siedzibie Sądu Okręgowego w...
  • Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...
  • Główny Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Organizacji i Wsparcia Zarządu

    Orange Polska S.A.   Warszawa, al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...