Radca

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
6 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 139451

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz i permanentną obsługą klientów zewnętrznych.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Koordynuje proces naboru do korpusu służby cywilnej oraz proces rekrutacji wewnętrznej, w tym dokonuje weryfikacji formalnej ofert, współpracuje przy opracowywaniu ogłoszeń oraz sporządzaniu protokołów z przeprowadzonych naborów, jest członkiem komisji przeprowadzającej nabór oraz pełni rolę opiniodawczo-doradczą w zakresie metod i technik selekcji
  • Koordynuje oraz monitoruje sporządzanie i aktualizację opisów stanowisk pracy oraz zakresów obowiązków
  • Bierze udział w tworzeniu i aktualizacji procedur wewnętrznych w KPRM w zakresie właściwości Wydziału tj. zarządzania kompetencjami, zarządzania zasobami ludzkimi, w tym między innymi w zakresie przeprowadzania procesu naboru, sporządzania opisów stanowisk pracy i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej
  • Koordynuje oraz monitoruje sporządzanie i aktualizację regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych
  • Bierze udział w przeprowadzaniu badania kompetencji kandydatów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej oraz na stanowiska, na których kieruje się pracą innych osób (naczelnicy wydziałów)
  • Planuje i realizuje działania związane z promocją KPRM jako pożądanego pracodawcy, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz instytucji (wśród osób zatrudnionych, jak i kandydatek/kandydatów do pracy), w tym na rzecz zatrudniania w KPRM osób z niepełnosprawnościami, nawiązuje i utrzymuje kontakty z podmiotami zewnętrznymi w tym zakresie
  • Jako redaktor dokonuje zmian na stronie BIP w zakresie merytorycznym odpowiadającym działalności pionu kadrowego
  • Przygotowuje, we wskazanym przez przełożonych zakresie, projekty odpowiedzi i przekazuje materiały w trakcie prowadzonych kontroli, a także okresowych sprawozdań z działalności Wydziału
  • Koordynuje proces przeprowadzania wartościowania stanowisk pracy oraz obsługuje organizacyjnie prace Wewnętrznego zespołu wartościującego stanowiska pracy w służbie cywilnej w KPRM

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze kadrowym
  • Znajomość: zasad funkcjonowania administracji publicznej, ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi oraz wybranych elementów prawa pracy, zagadnień z zakresu rekrutacji i selekcji, zagadnień z zakresu sporządzania opisów i wartościowania stanowisk pracy, uregulowań prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, zasad dostępu do informacji publicznej
  • Kompetencje miękkie: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, orientacja na klienta/interesanta, kreatywność, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie przeprowadzania naboru w służbie cywilnej lub sporządzania opisów stanowisk pracy lub wartościowania stanowisk pracy
  • Przeszkolenia w zakresie: rekrutacji pracowników, zarządzania kompetencjami, ochrony danych osobowych, public relations, budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, sporządzania opisów stanowisk pracy, wartościowania stanowisk pracy
  • Znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego lub języka francuskiego na poziomie odpowiadającym B2

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka obcegoKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleńOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-09 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:139451, BKRZ/35

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Kadr

    AWIMA SPÓŁKA JAWNA B.WIŚNIEWSKI   Warszawa, Wawer, Falenica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 250 - 7 150 zł brutto/mies.
    15 godz.
    Twoje zadania: wprowadzanie danych w programie kadrowo-płacowym; przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych tworzenie kartotek w programie kadrowo-płacowym, generowanie umów, kompletowanie dokumentacji pracowniczej; sporządzanie aneksów do umów o pracę, kontynuacji oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kadr

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Opis stanowiska:​ Kontakt z klientami w zakresie pełnej obsługi kadrowej, Ewidencja czasu pracy pracowników oraz rozlicznie czasu pracy, Samodzielna obsługa niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług kadrowych i procesów dla klientów, Przeprowadzanie przeglądów dokumentacji...
  • Specjalista ds. zatrudniania Osób z Niepełnosprawnościami

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie działań pod kątem zatrudniania i adaptacji Osób z Niepełnosprawnościami w miejscu pracy. Budowanie wizerunku pracodawcy dbającego o środowisko sprzyjające OzN (właściwe reagowanie na pojawiające się trudności w środowisku pracy, wsparcie managerów)....
  • Pracownik kadrowy ds. zatrudnienia osób niepełnosprawnych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie zatrudnienia i adaptacji OzN w pracy; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Koordynacja rozliczeń z PFRON; Współpraca z fundacjami; Wsparcie pracowników z niepełnosprawnościami; Monitorowanie zmian przepisów dla OzN; Raportowanie wewnętrzne.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Personalnych i Rekrutacji

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa procesu zatrudnienia - przygotowywanie umów o pracę i aneksów; Przygotowywanie dokumentów związanych z rozwiązaniem umowy; Udzielanie wsparcia pracownikom w kwestiach kadrowo-płacowych; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz o sprawny przepływ informacji...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. kadrowych

    Praca.pl   Cząstków Mazowiecki    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zadania: Przygotowywanie umów o pracę, aneksów oraz dokumentów związanych z rozwiązaniem umowy; Wsparcie kadrowo-płacowe pracowników; Wspieranie procesów rekrutacyjnych;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Kadr i Płac

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa personelu serwisowego: przygotowanie dokumentów dotyczących zatrudnienia, zmian i zakończenia pracy. Zarządzanie zgłoszeniami pracowników oraz bieżąca pomoc w systemie ticketowym. Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją personalną w tym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz kompleksowa obsługa pracowników z różnych obszarów, Tworzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów o odpowiedzialności...
  • Specjalista ds. kadr i płac

    ACCOUNT&LEGALIZATION SP.Z O.O.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Doświadczenie 3 lata
  • Specjalista ds. kadrowo-płacowych

    Dwa Plus Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie spraw kadrowo płacowych firmy; Naliczanie wynagrodzeń; Współpraca z ZUS, Urzędem Skarbowym; Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT 11, PIT 4; Rozliczanie wydatków służbowych, delegacji; Księgowanie wyciągów bankowych w PLN i w walucie; Uzgadnianie rachunków, rozliczanie RMK;...