Najnowsze oferty pracy

  • Senior Technical Accounting Analyst with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
  • Technical Accounting Analyst (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Technical Accounting Analyst (with Italian)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Senior Technical Accounting Administrator (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Senior Technical Accounting Administrator (with Italian)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Junior Banking Services Specialist with German

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Working hours: Monday– Friday 8 AM -4 PM or Monday– Friday 4 PM-8 PM Responsibilities: Communicate effectively on the phone with German-speaking customers to understand and address their banking needs. Assist with account opening, closing, inquiries, transactions, product information, and...
  • Księgowy / Księgowa

    Klient portalu Praca.pl   Warka    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    przygotowywanie i realizacja płatności za faktury; obsługa bankowości elektronicznej; wystawianie faktur sprzedażowych; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej...
  • Główny specjalista / Ekspert w Biurze Rachunkowości i Finansów w Wydziale Księgowości

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa, biuro w centrum Warszawy    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dołącz do CUPT! Dążymy do zapewnienia pracownikom atrakcyjnych i konkurencyjnych warunków płacy i pracy. Największym naszym kapitałem są pracownicy. Razem będziemy tworzyć przyjazną i nowoczesną Instytucję. Staramy się zapewnić równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym....
  • Pracownik ds. fakturowania i rozliczeń w firmie transportowej

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wystawianie faktur: Wdrażanie procesu wystawiania faktur oraz dbanie o ich terminową i poprawną emisję. Uzgadnianie i weryfikacja danych: Dokładna weryfikacja i porównywanie danych, zarówno finansowych, jak i operacyjnych, w celu zapewnienia zgodności i...
  • Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   8 317 - 9 784 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie magazynu, ewidencja i kontrola rozrachunków z kontrahentami, udział w kalkulacji podatków CIT i VAT, sporządzanie raportów.
Zobacz więcej ofert pracy

R2R Process Expert

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
3194 dni temu

Our Client operates as an international organization with a worldwide delivery structure providing business services in the areas of Finance, HR, Revenue Accounting, Management Reporting and Procurement for the group companies.

 

Krakow Center is the main hub for the delivery organization including also central functions for the group companies covering both standard as well as customized processes for airline business. Besides operations, Krakow Center has also teams specialized in Process Management, Migration Support, Knowledge Management and Continuous Improvement.

 

A dynamic growth, building up of existing and introduction of new services means development opportunities both for graduates as well as for experts and experienced leaders who want to become part of company success.

R2R Process Expert
Kraków
Nr ref.: 5173

Requirements:

  • Experience in finance/accounting processes
  • Experience in process optimization and project management
  • Good command of English language (written and spoken)
  • Proficiency in MS Office
  • Strong interpersonal and communication skills
  • Strong analytical and problem solving skills
  • Independent and systematic approach to work
  • Proactive and able to use initiative
  • Ability to demonstrate innovation and creativity
  • Good time management skills and ability to manage several different projects and priorities in parallel
  • Flexible approach to work and openness for new challenges

Responsibilities:

  • Analyzes the current processes in order to identify the improvement opportunities, improve efficiency, quality and reduce risks
  • Gathers process specific data relevant to the benchmarking of the process performance
  • Suggests process improvements, proposes solutions and works on their implementation
  • Leads the projects to optimize and improve the effectiveness
  • Conducts appropriate analysis activities to support the achievement of project
  • Tracks project milestones and deliverables
  • Effectively communicates project status to involved parties
  • Successfully interacts with various internal departments
  • Actively seeks for new projects opportunities

We offer:

  • Challenging work in an international environment under highest standards
  • Attractive benefits and bonus system
  • Friendly work environment
  • Opportunity to work with people from different cultures and nations
  • Language skills development opportunities
  • Job stability and flexible working time
  • Mother friendly company
 

Podobne oferty

  • Senior Technical Accounting Analyst with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
  • Technical Accounting Analyst (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Technical Accounting Analyst (with Italian)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Senior Technical Accounting Administrator (with Dutch)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Senior Technical Accounting Administrator (with Italian)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
  • Junior Banking Services Specialist with German

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Working hours: Monday– Friday 8 AM -4 PM or Monday– Friday 4 PM-8 PM Responsibilities: Communicate effectively on the phone with German-speaking customers to understand and address their banking needs. Assist with account opening, closing, inquiries, transactions, product information, and...
  • Księgowy / Księgowa

    Klient portalu Praca.pl   Warka    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    przygotowywanie i realizacja płatności za faktury; obsługa bankowości elektronicznej; wystawianie faktur sprzedażowych; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej...
  • Główny specjalista / Ekspert w Biurze Rachunkowości i Finansów w Wydziale Księgowości

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa, biuro w centrum Warszawy    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dołącz do CUPT! Dążymy do zapewnienia pracownikom atrakcyjnych i konkurencyjnych warunków płacy i pracy. Największym naszym kapitałem są pracownicy. Razem będziemy tworzyć przyjazną i nowoczesną Instytucję. Staramy się zapewnić równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym....
  • Pracownik ds. fakturowania i rozliczeń w firmie transportowej

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wystawianie faktur: Wdrażanie procesu wystawiania faktur oraz dbanie o ich terminową i poprawną emisję. Uzgadnianie i weryfikacja danych: Dokładna weryfikacja i porównywanie danych, zarówno finansowych, jak i operacyjnych, w celu zapewnienia zgodności i...
  • Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   8 317 - 9 784 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie magazynu, ewidencja i kontrola rozrachunków z kontrahentami, udział w kalkulacji podatków CIT i VAT, sporządzanie raportów.