Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Budżetowania Wydziału

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie planowaniem budżetowym Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej. Do głównych zadań przewidzianych do realizacji na tym stanowisku należy: tworzenie i monitorowanie budżetu, nadzór...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. budżetowania wydziału

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Nadzór nad pracą Zespołu ds. Budżetowania, przydzielanie zadań i kontrola ich wykonania; Koordynowanie procesu planowania i realizacji budżetu Wydziału; Opracowywanie i monitorowanie budżetu oraz przygotowywanie raportów i analiz; Zapewnienie zgodności działań z przepisami prawa i...
  • Koordynator ds. Finansowych

    Hangsen Sp. z o. o.   Bytom    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Tworzenie i nadzorowanie raportów finansowych zgodnie z międzynarodowymi standardami. Zarządzanie sprawami podatkowymi i rachunkowością. Analiza kosztów produkcji i identyfikacja możliwości oszczędności. Implementacja kontroli wewnętrznej oraz wsparcie analityczne dla zarządu. Kierowanie...
  • Koordynator / Supervisor Finansów

    Hangsen Sp. z o. o.   Bytom    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Szukamy osoby, która nie tylko zna się na liczbach, ale też potrafi wyciągać z nich wnioski i wspierać zespół w osiąganiu wspólnych celów. Jeśli masz doświadczenie w finansach i chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku – sprawdź, co dla Ciebie mamy! Twój zakres...
  • Lider projektu standaryzacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zarządzanie kompleksowymi projektami standaryzacji procesów finansowych. Planowanie i realizacja etapów projektu. Zarządzanie i komunikowanie się z interesariuszami C-suite. Prowadzenie między-działowego zespołu projektowego. Wdrażanie globalnych standardów i praktyk w finansach....
  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication; Planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Lider zespołu (Należności)

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Przydzielanie zadań i kontrola zespołu w działu AR (10-20 osób) – zarządzanie pracą, organizacja, monitorowanie działań. Zapewnienie efektywności, precyzji i terminowości w zamykaniu cykli księgowych. Dbałość o zgodność danych z polityką firmy i przepisami. Merytoryczne wsparcie...
  • Team Leader (Accounts Receivable)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Main areas of responsibility: Responsibility for assigning team, as a part of AR department (10-20 people), particularly in work planning organizing and monitoring of ongoing activities. Attentiveness about efficiency, accuracy and timeliness, related with closing of accounting periods. Ensuring...
Zobacz więcej ofert pracy

R2A Business Transformation Manager

Capgemini Service
Wrocław
menedżer
praca stacjonarna
1250 dni temu
R2A Business Transformation Manager

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


                                          

What do you need to start?

  • Proven experience (at least 10 years) and very strong end to end process knowledge of the following area: Record-to-Analyze (R2A) with very good understanding of GBS/SSC/BPO environment ways of working
  • Extensive experience in target operating model design, organizational design and process design (process flows, narratives, operating procedures, control frameworks) and documentation preparation using Visio or Business Optix or Aris (or similar application) including knowledge of BPMN notation
  • Proven experience in creation and implementation of new solutions within expertise domain
  • Continuous Improvement and Innovation mindset and experience with proven benefits delivered to other clients through different CI techniques
  • Ability to create the process, technology and organizational solutions including the business case for change and articulate it clearly in the form of presentation delivered to Clients. Experience in selling and convincing Clients for different type of process and technology solutions
  • Experience in project type of work, with frequent Client interactions (i.e. workshops, presentations, trainings, project work). At least 3 years of experience as the Project Stream Lead / Solution Lead / Project Manager
  • Proven transition and change management experience as a Change Manager or Transition Manager
  • Excellent time management and organizational skills including Team management experience (20+ people)
  • Experience in conducting workshops and meetings with 25+ people

 

What duties will help you grow?

  • Lead the process and technology transformation projects within Finance, guiding Transformation Consultants and Transformation Analysts in successful development and delivery of agreed project deliverables for internal as well as for external Clients
  • Lead the projects that may be related to: target operating model design, process design, process and technology maturity assessment, benchmarking, GBS / SSC set up, automation potential assessment, ERP/Platform solutions implementation, RPA implementation, transition, training delivery, change management and similar. Support Business Services solution process, acting as a cross stream Transformation Lead or specific tower Solution Lead
  • Apply in practice different process improvement methodologies (e.g. Lean Six Sigma, DGEM Benchmarking, ESOAR, 5 Senses of Intelligent Automation, Design Thinking) within or outside of the area of expertise for the continuous improvement and transformation purposes
  • Operate as Subject Matter Expert, recognized as a “guru”/expert in application of process(s) specialism. Keep abreast of technology technological developments, their strengths and weaknesses and suggest process and technology related improvements within the given area of expertise
  • Act as a Project Lead, having full accountability for high quality deliverables with minimum guidance. Bear the full accountability for all project deliverables (cross streams) as well as own personally certain project deliverables that could be related to documentation of identified process challenges, potential improvements and benefits, report out, or business cases. Conduct Quality Assurance on the deliverables developed by junior team members. Manage the team of individuals, coach the junior members and ensure maximum quality of developed materials and deliverables

 

What have we prepared for you?


Personal and professional development:
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding
  • NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: Excel, VBA, RPA, customer care and more.
  • You’ll be working with the latest technology solutions in the business services (i.e. AI, RPA, Big Data, Blockchain, Process Mining etc.)

Our legendary atmosphere:
  • We are a unique team of experts and professionals, working in a consulting team. We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world – changing initiatives like Grant Program. 

A lot of benefits:
  • Private medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. 
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). 
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking.  

Who are we?


Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of the teams is Global Business Services - part of Capgemini Business Services unit.  
Being part of the Global Business Services team will allow you to grow among professional consultants while working with the latest best practices based on our proven operational expertise. You will be supporting our global clients in the end-to-end digital transformation journey: shaping out the sourcing strategy and future business operations, designing large-scale digital business process transformations and implementing disruptive operating models.  Our market position is well-established, supported by unique team culture which is based on freedom of personal development and constant professional growth. Join us to reinforce our team with your energy as well as capabilities and develop your career in a digitally enabled environment.
 
Do you have any additional questions about working at Capgemini? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).

.

HONESTY BOLDNESS TRUST FREEDOM TEAM SPIRIT MODESTY FUN
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Zespołu ds. Budżetowania Wydziału

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie planowaniem budżetowym Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej. Do głównych zadań przewidzianych do realizacji na tym stanowisku należy: tworzenie i monitorowanie budżetu, nadzór...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. budżetowania wydziału

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Nadzór nad pracą Zespołu ds. Budżetowania, przydzielanie zadań i kontrola ich wykonania; Koordynowanie procesu planowania i realizacji budżetu Wydziału; Opracowywanie i monitorowanie budżetu oraz przygotowywanie raportów i analiz; Zapewnienie zgodności działań z przepisami prawa i...
  • Koordynator ds. Finansowych

    Hangsen Sp. z o. o.   Bytom    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Tworzenie i nadzorowanie raportów finansowych zgodnie z międzynarodowymi standardami. Zarządzanie sprawami podatkowymi i rachunkowością. Analiza kosztów produkcji i identyfikacja możliwości oszczędności. Implementacja kontroli wewnętrznej oraz wsparcie analityczne dla zarządu. Kierowanie...
  • Koordynator / Supervisor Finansów

    Hangsen Sp. z o. o.   Bytom    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Szukamy osoby, która nie tylko zna się na liczbach, ale też potrafi wyciągać z nich wnioski i wspierać zespół w osiąganiu wspólnych celów. Jeśli masz doświadczenie w finansach i chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku – sprawdź, co dla Ciebie mamy! Twój zakres...
  • Lider projektu standaryzacji

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zarządzanie kompleksowymi projektami standaryzacji procesów finansowych. Planowanie i realizacja etapów projektu. Zarządzanie i komunikowanie się z interesariuszami C-suite. Prowadzenie między-działowego zespołu projektowego. Wdrażanie globalnych standardów i praktyk w finansach....
  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication; Planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Lider zespołu (Należności)

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Przydzielanie zadań i kontrola zespołu w działu AR (10-20 osób) – zarządzanie pracą, organizacja, monitorowanie działań. Zapewnienie efektywności, precyzji i terminowości w zamykaniu cykli księgowych. Dbałość o zgodność danych z polityką firmy i przepisami. Merytoryczne wsparcie...
  • Team Leader (Accounts Receivable)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Main areas of responsibility: Responsibility for assigning team, as a part of AR department (10-20 people), particularly in work planning organizing and monitoring of ongoing activities. Attentiveness about efficiency, accuracy and timeliness, related with closing of accounting periods. Ensuring...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379