RDLabs to firma badawczo-rozwojowa, którą tworzą profesjonaliści IT, elektronicy, projektanci oraz badacze nowych technologii. To, czym się zajmujemy na co dzień, to obracanie własnych pomysłów oraz pomysłów naszych klientów w pełni funkcjonalne prototypy oraz zapewnianie ich masowej produkcji na najwyższym poziomie. Dostarczamy na rynek produkty związane głównie z elektroniką, mechaniką oraz oprogramowaniem, ale również i innymi gałęziami nowych technologii, np. bioinformatyką i genetyką.
W RDLabs nie tylko korzystamy z najnowszych technologii, ale także tworzymy je każdego dnia, co czyni nas wyjątkowym środowiskiem pracy. Podobnemu podejściu hołdujemy, kiedy myślimy o marketingu zarówno naszej firmy jak i naszych produktów. „Content Marketing”? „Digital Marketing”? „Inbound Marketing”? „Performance Marketing”? i jeszcze dziesiątki innych „marketingów”… Nie będziemy Cię etykietować, zamykać w szufladkach, które miałyby wyznaczać nasze oczekiwania, a Twoją odpowiedzialność. Zależy nam, aby w Twoim DNA mocno zakorzenione było podejście "zrobię to lepiej niż inni". Porwij się razem z nami na redefinicję marketingu, stwórzmy wspólnie marketing w stylu R&D, odchodząc od "znanych praktyk". Jeśli myślisz w ten sposób – na pewno się dogadamy ;)
Pomimo niestandardowych oczekiwań, musieliśmy jakoś nazwać tą rekrutację. Zapraszamy więc do aplikowania na stanowisko
Nie wydaje nam się sensownym wypunktowywanie naszych wymagań oraz oczekiwań, w rodzaju „x lat doświadczenia”, „biegła znajomość języka fińskiego”, etc.
Jeśli jesteś starym marketingowym wyjadaczem, pamiętającym czasy, kiedy nowoczesny marketing dopiero raczkował na naszym rodzimym gruncie, czuj się zaproszony.
Jeśli jesteś pasjonatem marketingu bez żadnego praktycznego doświadczenia, lub jedynie z niewielkim doświadczeniem, chętnie zapoznamy się z Twoją aplikacją.
Prosimy tylko, abyś przed zaaplikowaniem, rozważył trzy kwestie:
- Czy interesujesz się nowymi technologiami?
- Czy jesteś gotów na prawdziwie nieszablonową pracę, wykraczającą poza tradycyjne i ogólnie przyjęte standardy oraz podręcznikowe wytyczne traktujące o pracy w marketingu?
- Czy odnajdziesz się w radykalnym modelu R&D wymagającym sporej odpowiedzialności i samozaparcia, śmiemy twierdzić, że unikalnym na skalę światową?
Jeśli Twoje odpowiedzi są twierdzące, nie zwlekaj, pozwól nam zapoznać się wstępnie z Twoją osobą.