Kuźnia Jawor od ponad 40 lat cieszy się zaufaniem Klientów, którzy utożsamiają firmę z precyzją, wysoką jakością i doświadczeniem. Specjalizujemy się w kuciu matrycowym i obróbce mechanicznej.
W związku z dynamicznym rozwojem oraz budową nowej inwestycji w postaci najnowocześniejszej i w pełni zrobotyzowanej kuźni w Polsce poszukujemy osoby nie bojącej się nowych wyzwań i otwartych na naukę najnowocześniejszych technologii stosowanych w Automotive oraz zakładach produkcyjnych, która dołączy do naszego zespołu jako:
Quality Customer Service
Miejsce pracy: Jawor, k. Legnicy
Region: dolnośląskie
Region: dolnośląskie
Do Twoich zadań będzie należeć:
- Zarządzanie reklamacjami wewnętrznymi/zewnętrznymi
- Opracowywanie raportów 8D oraz analiza przyczyn niezgodności
- Nadzór nad wdrożeniem wymagań Klienta i monitorowanie procesu ich realizacji
- Udział w procesie budowania systemu jakości
- Współpraca przy rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się w procesie produkcyjnym
- Nadzór nad spełnianiem wymagań klienta w organizacji
- Sporządzanie analiz i raportów jakościowych
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
- Wykształcenie techniczne (umiejętność czytania rysunku technicznego, znajomość przyrządów pomiarowych)
- Doświadczenie w obszarze jakości w firmie produkcyjnej
- Znajomość standardów jakościowych dla przemysłu motoryzacyjnego
- Znajomość narzędzi FMEA, Control Plan, 8D, 5Why, Ishikawa, Pareto
- Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel)
- Znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych oraz
- Komunikatywność, otwartość i umiejętności negocjacyjna
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności – podstawa + system premiowy
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju zawodowego i współpracy ze świetnymi specjalistami
- Dodatkowe świadczenia z funduszu socjalnego
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do kart MultiSport i MultiKino