Najnowsze oferty pracy

  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Ujeździec Mały    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Paprotna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Bielany    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
Zobacz więcej ofert pracy

Quality Customer Service

Kuźnia Jawor SA
Jawor, k. Legnicy
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
712 dni temu

Kuźnia Jawor od ponad 40 lat cieszy się zaufaniem Klientów, którzy utożsamiają firmę z precyzją, wysoką jakością i doświadczeniem. Specjalizujemy się w kuciu matrycowym i obróbce mechanicznej.

W związku z dynamicznym rozwojem oraz budową nowej inwestycji w postaci najnowocześniejszej i w pełni zrobotyzowanej kuźni w Polsce poszukujemy osoby nie bojącej się nowych wyzwań i otwartych na naukę najnowocześniejszych technologii stosowanych w Automotive oraz zakładach produkcyjnych, która dołączy do naszego zespołu jako:

Quality Customer Service
Miejsce pracy: Jawor, k. Legnicy
Region: dolnośląskie
Do Twoich zadań będzie należeć:
  • Zarządzanie reklamacjami wewnętrznymi/zewnętrznymi
  • Opracowywanie raportów 8D oraz analiza przyczyn niezgodności
  • Nadzór nad wdrożeniem wymagań Klienta i monitorowanie procesu ich realizacji
  • Udział w procesie budowania systemu jakości
  • Współpraca przy rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się w procesie produkcyjnym
  • Nadzór nad spełnianiem wymagań klienta w organizacji
  • Sporządzanie analiz i raportów jakościowych
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
  • Wykształcenie techniczne (umiejętność czytania rysunku technicznego, znajomość przyrządów pomiarowych)
  • Doświadczenie w obszarze jakości w firmie produkcyjnej
  • Znajomość standardów jakościowych dla przemysłu motoryzacyjnego
  • Znajomość narzędzi FMEA, Control Plan, 8D, 5Why, Ishikawa, Pareto
  • Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (Excel)
  • Znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych oraz
  • Komunikatywność, otwartość i umiejętności negocjacyjna
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności – podstawa + system premiowy
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju zawodowego i współpracy ze świetnymi specjalistami
  • Dodatkowe świadczenia z funduszu socjalnego
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do kart MultiSport i MultiKino
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji z  zamieszczoną klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z  ustawą z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000). Przyjmuję do wiadomości, że administratorem danych osobowych jest KUŹNIA JAWOR SA z  siedzibą w Jaworze, ul. Kuziennicza 4. Oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Jednocześnie mam prawo dostępu do treści tych danych i możliwości ich zmiany i  usunięcia, a także wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie.”
 

Podobne oferty

  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Ujeździec Mały    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Trzebnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Paprotna    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Wrocław, Bielany    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...