Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Zarządzanie zespołem Inżynierów Jakości odpowiedzialnych za współpracę z Klientami firmy,
-
Zapewnienie terminowego wsparcia technicznego dla Klientów w przypadku niezgodności poprzez podejmowanie niezbędnych działań korygujących..
-
Zapewnienie analizy zwrotów od Klienta, określenia przyczyn niezgodności poprzez powołanie i działanie interdyscyplinarnych grup roboczych.
-
Uczestnictwo w spotkaniach QRQC
-
Definiowanie, kontrola i monitorowanie skuteczności wdrażania planów działań naprawczych
-
Podnoszenie poziomu komunikacji z Klientem w formie: 8D, PDCA, planów działań, prezentacji,
-
Zapewnienie przygotowania oraz kierowanie wizytami Klienta zewnętrznego,
-
Raportowanie do Kierownika Działu Jakości.
-
Wykształcenie wyższe techniczne
-
Min. 5 lat doświadczenia w pracy w dziale jakości w branży motoryzacyjnej,
-
Doświadczenie w zarządzaniu i koordynowaniu pracy zespołu,
-
Swobodna komunikacja w j. angielskim,
-
Umiejętność budowania relacji z Klientami,
-
Znajomość nowoczesnych narzędzi jakościowych,
-
Dobra organizacja pracy, komunikatywność
-
Umiejętność zarządzania zespołem
-
Stabilne zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży,
-
Umowę o Pracę,
-
Możliwość rozwoju zawodowego,