Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować); Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    7 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Privacy Data Analyst - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Swedish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Finnish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Księgowości i Rozliczeń

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Zobacz więcej ofert pracy

Quality Assurance Specialist

DANISH CROWN GBS SP Z O O
Kraków
praca stacjonarna
1639 dni temu

Committed to diversity, innovation, and globalization.
Our culture is driven by our goal to provide the best solutions and services to our clients.

In order for all our teams to excel, members must trust each other and feel comfortable providing honest input from all perspectives.

Professional challenges, mentor’s guidance and an opportunity to learn about peculiarities of international business — these are just a few things we can offer you as part of our journey.

 


Quality Assurance Specialist
Miejsce pracy: Kraków


Area of responsibility:

  • Create and maintain quality assurance procedures for GBS (e.g. Clean Desk Guideline)
  • Assure ongoing compliance with Danish Crown Policies and Standards
  • Evaluate adequacy of quality assurance guidelines
  • Devise sampling procedures and directions for recording and reporting quality data
  • Evaluate procedures to ensure high quality services provided by GBS
  • Investigate customer complaints and non-conformance issues
  • Analyse data related to Operational Excellence to identify areas for improvement
  • Develop, recommend and monitor corrective and preventive actions
  • Prepare reports to communicate outcomes of quality activitie
  • Identify training needs and organize training interventions to meet quality standards
  • Assist to the implementation of appropriate corrective actions following internal testing or external audit findings

Educational background:

  • Bachelors degree preferred
  • certifications an advantage including Quality Auditor, Quality Engineer, Quality Improvement Associate, Six Sigma

Relevant experience:

  • Quality inspection or auditing experience
  • Experience with implementation of corrective action programs
  • Strong computer skills including Microsoft Office and concepts and methodologies of QA
  • Solid experience in effective usage of data analysis tools and statistical analysis
  • Knowledge of relevant regulatory requirements is an advantage

Key Competences:

  • Attention to detail
  • Communication skills - verbal and written
  • Data collection, management and analysis
  • Problem analysis and problem solving
  • Planning and organizing

We offer:

  • Private medical care together with dental care
  • Flexible working hours
  • Life insurance
  • MyBenefit and multisport program
  • 2 additional holiday days benefits
  • Events, integrations for employees
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DANISH CROWN GBS Sp. z o.o. z siedzibą w: Opolska 110, 31-323 Kraków (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: HRMatters@danishcrown.com
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować); Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie
    7 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Pracownik administracyjny w Dziale Finansowym i Ewidencji Majątku

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Privacy Data Analyst - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Swedish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Privacy Data Analyst - Fluent Finnish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
  • Pracownik administracyjny w Dziale Księgowości i Rozliczeń

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...