Czy chcesz rozwijać swoją karierę w ekscytującym i rozwijającym się środowisku biznesowym? Masz duże doświadczenie w coachingu, potrafisz zmotywować i zachęcić zespół do osiągania wyznaczonych celów i standardów? Masz również doświadczenie w szkoleniu, a jakość jest czymś, w czym przodujesz? Mamy dla Ciebie idealną pracę!
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko:
Quality Analyst z językiem angielskim dla projektu Social Media (m/f/d)
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
- Monitorowanie jakości połączeń telefonicznych, e-maili, czatów
- Udzielanie feedbacków, coachingu i mentoringu pracownikom
- Ścisła współpraca z managerami i zespołem w celu spełnienia odpowiednich targetów
- Prowadzenie szkoleń w zakresie zmian procesów, analiz i raportowania
Twój profil:
- Preferowane ponad 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka polskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Doświadczenie w obsłudze klientów w obszarach serwisowych lub technicznych w środowisku Call Center
- Ścisła współpraca z różnymi działami oraz zapewnienie terminowej i wysokiej jakości usług
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
- Komunikacja ze wszystkimi szczeblami zarządzania
Oferujemy:
- Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
- Niezależna i odpowiedzialna praca w ramach dynamicznego i wielokulturowego zespołu o płaskiej hierarchii
- Szkolenia wewnętrzne i możliwości rozwoju
- Możliwości kariery w naszej międzynarodowej firmie
- Zaangażowany i zmotywowany zespół
- Nowoczesne biuro w kompleksie Oliva Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy oraz bezpłatnymi napojami i owocami
- Prywatna opieka medyczna