G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.
Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC.
Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:
Quality Analyst w Contact Center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: QA/KRK/GER
Opis stanowiska:
- Monitoruje połączenia pod względem jakości zgodnie z KPI i SLA
- Reaguje na opinie przesyłane przez Klienta
- Identyfikuje obszary problemowe związane z zapewnieniem jakości oraz nadzoruje projekty mające na celu rozwiązanie tych problemów, mierzy wpływ tych inicjatyw
- Uczestniczy w sesjach kalibracyjnych
- Prowadzi cotygodniowe spotkania podsumowujące analizę jakości z zespołami
- Przygotowuje raporty jakości oraz dokumenty poszerzające bazę wiedzy mające na celu poprawę jakości procesów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Doświadczenie w pracy w call center/ contact center
- Znajomość narzędzi kontroli jakości
- Udokumentowane doświadczenie w kontroli jakości połączeń oraz transakcji
- Doświadczenie w zarządzaniu eskalacjami
- Mile widziana znajomość aplikacji citrix
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze kontroli jakości w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o prace bezpośrednio u naszego Klienta
- Pracę dla największych rozpoznawalnych na świecie marek
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
- Atrakcyjny pakiet benefitów oraz szkoleń
- Możliwość doskonalenia umiejętności językowych