CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Do Twoich zadań będzie należało:
- Planowanie i rozwijanie strategii merchandisingowej, równoważąc oczekiwania klientów i cele firmy;
Współpraca z innymi działami; - Zwiększenie poziomu obsługi klienta i jego zadowolenia oraz poprawienie efektywności sprzedaży;
- Prognozowanie zysków i sprzedaży, planowanie budżetu;
- Opracowywanie bieżącej prognozy na poziomie SKU, obejmującej podstawowy asortyment i kolekcje sezonowe,
- Monitorowanie stanu zapasów, opracowywanie planów działania, ustalanie przecen, promocji, zmian cen;
- Optymalizowanie wielkości sprzedaży i rentowności;
- Opracowywanie narzędzi analitycznych i raportów dla zespołu i kierownictwa firmy, dotyczące wydajności asortymentu i wynikających z niej planów działania;
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości i terminowej realizacji uzgodnionych działań,
- Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami handlowymi i najlepszymi praktykami handlowymi.
Wymagania:
- Wykształcenie z zakresu administracji biznesowej, marketingu;
- Minimum dwa lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego w różnych obszarach merchandisingu lub zarządzania kategoriami w sektorze detalicznym / dóbr konsumpcyjnych / e-commerce;
- Doskonałe umiejętności analityczne i dogłębna znajomość pracy z danymi operacyjnymi (KPI);
- Umiejętności interpersonalne i perswazyjne w połączeniu z pewnością siebie i asertywnością;
- Zdolności komercyjne oraz umiejętność obiektywnej oceny i uzasadnienia decyzji;
- Zainteresowanie handlem detalicznym, e-commerce;
- Umiejętności przywódcze, zdolność do pracy w szybkim w elastycznym środowisku;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Biegła znajomość systemów MS Outlook, Excel, PowerPoint i ERP,
- Gotowość do podróży służbowych.
Klient zapewnia:
- Możliwość rozwoju na wszechstronnym, międzynarodowym stanowisku;
- Szkolenia i kursy językowe;
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia + bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport);
- Narzędzia niezbędne do pracy;
- Elastyczne godziny pracy;
- 4 dodatkowe dni wolne;
- Zniżki na produkty firmowe.