specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsibilities: Processing invoices for payments; Handling accounts payable for separate entities and vendors; Processing transactions and performing accounting duties such as account maintenance, recording entries and reconciling books of accounts; Reading and interpreting daily, monthly,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
Twój zakres obowiązków: sprawdzanie poprawności wprowadzanych dokumentów źródłowych; rozliczanie płatności; prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu; księgowanie faktur zakupu i sprzedaży zgodnie z Ustawą o rachunkowości, MSSF, prawem podatkowym; uzgadnianie zapasów, w tym...
What the day will look like Close support in various month end activities, Production and distribution of management information, Assisting during budgeting & forecasting cycles, Creation of technical solutions enabling Team to enhance work quality and efficiency, Exposure to multiple Functions...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu, wyciągi bankowe, polecenia księgowań, rozliczenia zaliczek itp.), pomoc przy sporządzaniu deklaracji i sprawozdań finansowych, aktywne wspieranie innych procesów związanych z obsługą księgową klientów biura.
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
Our Client operates as an international organization with a worldwide delivery structure providing business services in the areas of Finance, HR, Revenue Accounting, Management Reporting and Procurement for the group companies.
Krakow Center is the main hub for the delivery organization including also central functions for the group companies covering both standard as well as customized processes for airline business. Besides operations, Krakow Center has also teams specialized in Process Management, Migration Support, Knowledge Management and Continuous Improvement.
A dynamic growth, building up of existing and introduction of new services means development opportunities both for graduates as well as for experts and experienced leaders who want to become part of company success.
PTP Team Leader
Kraków
Nr ref.: 5241
Requirements:
Very good English
About 4+ years of experience in PtP area
About 2+ years of experience in team management
Proper education in Accounting/Finance
Strong motivation to work for a dynamic international team
Ability to work under pressure and in short terms
Responsibilities:
Supervision of PtP Team performance coach, support and appraise
Managing the team to achieve performance/quality standards defined in relevant service level agreements and close to reporting timetables
Ensures that daily operations are carried out according to set targets
Process in timely basis in respect with SLAs
Assisting with the development of system solutions to maximize efficiencies within the team
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsibilities: Processing invoices for payments; Handling accounts payable for separate entities and vendors; Processing transactions and performing accounting duties such as account maintenance, recording entries and reconciling books of accounts; Reading and interpreting daily, monthly,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
Twój zakres obowiązków: sprawdzanie poprawności wprowadzanych dokumentów źródłowych; rozliczanie płatności; prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu; księgowanie faktur zakupu i sprzedaży zgodnie z Ustawą o rachunkowości, MSSF, prawem podatkowym; uzgadnianie zapasów, w tym...
What the day will look like Close support in various month end activities, Production and distribution of management information, Assisting during budgeting & forecasting cycles, Creation of technical solutions enabling Team to enhance work quality and efficiency, Exposure to multiple Functions...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu, wyciągi bankowe, polecenia księgowań, rozliczenia zaliczek itp.), pomoc przy sporządzaniu deklaracji i sprawozdań finansowych, aktywne wspieranie innych procesów związanych z obsługą księgową klientów biura.
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
6 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...