Firma Conbest powstała 21 grudnia 1991 roku z inicjatywy pracowników i absolwentów Politechniki Krakowskiej. Od początku istnienia firma skupiła się na niszowym obszarze wysokiej klasy urządzeń laboratoryjnych i pomiarowych. Po kilku latach rozwoju ukształtował się podział na trzy autonomiczne działy: Sprzętu Laboratoryjnego, Klimatyzacji i Pomp Dozujących.
Przedstawiciel Techniczno-Handlowy / Sprzęt Laboratoryjny
Miejsce pracy: woj.
mazowieckie
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie Klientów na powierzonym terenie (Polska centralna i północno-wschodnia) oraz dbanie o bardzo dobre relacje z Klientami obecnymi
- Prowadzenie prezentacji, szkoleń dla użytkowników oraz uruchomień sprzętu laboratoryjnego
- Doradztwo techniczno-naukowe i przygotowanie ofert handlowych
- Rozpoznawanie bieżących potrzeb Klientów i aktywna współpraca w zakresie rozwoju oferty Firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: chemia, fizyka, biotechnologia, technologia żywności lub kierunki pokrewne
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca dobrą komunikację w mowie i piśmie
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, terminowość w wykonywaniu zadań
- Naturalna ciekawość i zaangażowanie w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Docenimy również:
- Znajomość technik mikroskopowych
- Znajomość zagadnień związanych z pomiarami i metrologią
- Umiejętność rozwiązywania problemów na styku oprogramowania i urządzeń peryferyjnych
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / pełny etat
- Ciekawą, różnorodną pracę w stabilnej firmie obecnej na rynku od ponad 30 lat
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia produktowe i serwisowe
- Przyjazną atmosferę pracy, wyposażenie w odpowiednie narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie