Link2europe Sp. z o.o. (nr certyfikatu 4570) to firma specjalizująca się w rekrutacji i selekcji pracowników. Dla naszego klienta - czeskiej firmy z branży technicznej - poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy z językiem czeskim
Miejsce pracy: cała Polska
Obowiązki:
- stałe pozyskiwanie nowych klientów – rozwój bazy klientów
- obsługa posprzedażowa klientów (m.in. pomoc przy kontroli stanu technicznego urządzeń poprzez kontakty z odpowiednimi działami)
- przygotowywanie danych do projektu (m.in. zdjęcia, dokumentacja techniczna)
- współpraca z działem technicznym i innymi działami firmy
- negocjowanie warunków współpracy z klientami
- wyszukiwanie przetargów, branie udziałów w przetargach i spotkaniach branżowych
- dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku
- praca na terenie całej Polski (działania handlowe) i w siedzibie firmy w Czechach (1 dzień w tygodniu - prace administracyjne)
- udział w szkoleniach organizowanych przez firmę
Wymagania:
- dyspozycyjność i gotowość do relokacji na okres od 6 do 12 miesięcy do Czech
- komunikatywna znajomość języka czeskiego
- prawo jazdy kat. B
- min. 1 rok doświadczenia w pozyskiwaniu i obsłudze klientów, mile widziane doświadczenie handlowe w firmie z branży technicznej
- zdolności sprzedażowe i negocjacyjne - mile widziane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji B2B
- sprawność fizyczna (okazjonalnie praca na wysokościach)
- duże zdolności komunikacyjne i zdolności do nawiązywania relacji biznesowych
- cierpliwość i gotowość do długotrwałego budowania bazy klientów i prowadzenia rozmów handlowych z długim terminem realizacji
- samodzielność w działaniu
- asertywność
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
- pakiet szkoleń
- atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa i prowizja
- bony żywieniowe (podczas pracy w siedzibie firmy w Czechach) i delegacje za pracę w Polsce (27€/ dzień)
- telefony służbowe, komputer, samochód, GPS, kartę paliwową