Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 540,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2013 roku wyniósł $5,4 miliarda.
Jako jedna z największych agencji doradztwa personalnego na rynku, Kelly obsługuje klientów na całym świecie, włączając w to wiele znanych międzynarodowych firm i 99% z firm zaliczających się do grupy Fortune 500.
Kelly w Polsce oferuje przede wszystkim usługi search&selection i pracowników czasowych z możliwością stałego zatrudnienia oraz kontraktorów IT. Specjalizacje, w których posiadamy największe doświadczenie obejmują następujące działy: IT i inżynieria, finanse i księgowość, kadry i płace, sprzedaż i marketing, administracja biurowa jak również kadra dla sektora outsourcingu (BPO, SSC, Call/Contact Center).
Będziesz pracował:
- Dla jednej z największych firm z sektora telekomunikacji na świecie;
- W wewnętrznym dziale sprzedaży, finalizując transakcje sprzedaży zgodnie z przyjętymi procedurami.
Twoje zadania:
- Napędzanie sprzedaży w małych i średnich przedsiębiorstwach oraz identyfikacja nowych możliwości biznesowych na rynku poprzez wykonywanie telefonów i pozyskiwanie kontaktów;
- Prezentowanie możliwości produktów poprzez internetowe demonstracje organizowane przez firmę lub samodzielnie;
- Monitorowanie postępów w procesie wprowadzania w życie złożonych ofert oraz negocjowanie warunków umów z potencjalnymi klientami we współpracy z kierownikiem sprzedaży;
- Utrzymywanie dobrej znajomości wszystkich usług oferowanych przez firmę oraz znajomość oferty konkurencji;
- Wypełnianie wszelkiej wymaganej dokumentacji i przygotowywanie raportów, włączając raporty z odbytych rozmów telefonicznych i spotkań, prognozowane, zarządzanie ofertami i propozycjami na przydzielonym terytorium poprzez pracę zespołu sprzedaży.
Oczekujemy od Ciebie:
- 2+ lata doświadczenia w sprzedaży B2B i/lub udokumentowanego doświadczenia w pracy związanej z rozwojem przedsiębiorstwa, w firmie lub poza nią;
- Dobrej umiejętności obsługi produktów Microsoft i rozwiązań CRM;
- Dobrej umiejętności obsługi Webex lub innych aplikacji do prowadzenia spotkań internetowych;
- Doskonałych umiejętności komunikacji międzyludzkiej, przykładania wagi do szczegółów i dobrych zdolności organizacyjnych;
- Zaradności przy rozwiązywaniu problemów;
- Dobrej umiejętności organizacji czasu i umiejętności prezentacji.
Oferujemy:
- Pracę dla rozpoznawalnej marki z sektora telekomunikacji, znajdującej się w czołówce listy Fortune;
- Dynamiczne, motywujące oraz komfortowe środowisko pracy;
- Szkolenia produktowe;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i system prowizyjny;
- Pakiet benefitów.