W związku z dynamicznym rozwojem, hurtownia farmaceutyczna poszukuje:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za utrzymywanie kontaktu z klientami, rozszerzanie koszyka zakupowego i zdobywanie nowych klientów.
-
Doskonałych umiejętności prezentacji i negocjacji
-
Skuteczności i silnej orientacji na wyniki
-
Umiejętności analitycznych
-
Wysokiej kultury osobistej i prezencji
-
Wykształcenia średniego lub wyższego
-
Własnej działalności gospodarczej lub jej założenia
-
Dobrej znajomości Office Word i Excel
-
Prawa jazdy kat. B
-
Doświadczenia w branży będzie dodatkowym atutem kandydata
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
-
Możliwość realizacji własnych koncepcji i podnoszenia kwalifikacji
-
Profesjonalne szkolenia
-
Narzędzia niezbędne do realizacji zadań
Poznaj
Salus International Sp. z o.o.
Salus International Sp. z o.o. istnieje od 1991 r. i jest jedną z liczących się hurtowni farmaceutycznych na rynku polskim. Misją naszej firmy jest kompleksowa obsługa farmaceutyczna aptek szpitalnych, otwartych, hurtowni oraz gabinetów stomatologicznych dbając przy tym o dobro i zdrowie pacjentów, a praca u nas - przygodą, która daje szansę tworzenia i realizacji niepowtarzalnych pomysłów. Cenimy ludzi ambitnych, uparcie dążących do celu, którzy z pasją podchodzą do życia i pracy. O wyborze kandydatów decydują kwalifikacje oraz umiejętności wymagane na oferowanym stanowisku.