Bartex Bartol to trzypokoleniowa firma rodzinna, która od 1990 r. dba o swoich klientów z najwyższą starannością. Nasza praca zamieniła się w pasję i miłość do wina oraz jakościowych trunków. To dzięki temu nasze produkty cechuje wysoka jakość. Zajmujemy się głównie produkcją i importem wyrobów alkoholowych z całego świata, zaufano nam również za granicą – eksportujemy do ponad 50 krajów na całym świecie. Dzięki innowacjom i zaangażowaniu, rozwinęliśmy się w największą firmę w kraju, ze 100% polskim kapitałem.
W związku z nieustannym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy - branża winiarska
Miejsce pracy: Elbląg
Dlaczego miałbyś u nas pracować?
- Będziesz miał możliwość sprzedawania starannie wyselekcjonowanych trunków z całego świata bezpośrednio od producenta.
- Będziesz pracował w firmie dbającej o środowisko i pozyskującej energię z odnawialnych źródeł.
- W naszej firmie stawiamy na rozwój zawodowy pracowników poprzez liczne szkolenia oraz możliwość awansu.
Kogo dokładnie szukamy?
- Poszukujemy kandydatów, z wykształceniem średnim lub wyższym, posiadających kilkuletnie doświadczenie w handlu (mile widziane w branży alkoholowej).
- Zależy nam na osobach znających rynek detaliczny oraz hurtowy napojów alkoholowych.
- Szukamy pracowników dobrze zorganizowanych, terminowych, chętnych do samorozwoju, komunikatywnych oraz umiejących łatwo nawiązywać kontakty.
- Kandydatów znających pakiet office oraz posiadających aktywne prawo jazdy kat. B.
Czym będziesz się zajmował?
- Jako przedstawiciel handlowy, będziesz odpowiedzialny za prowadzenie procesu sprzedaży, w tym składanie wizyt u obecnych jak i potencjalnych kontrahentów (klienci B2B) , prezentowanie klientom ofert, promocji oraz ekspozycji produktów alkoholowych (wina, wódki, likiery, whisky itp.), prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych z klientami oraz doradztwem w zakresie oferowanych produktów.
- Twoim celem będzie realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych oraz budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.
- Będziesz również odpowiedzialny za analizowanie sprzedaży na obsługiwanym obszarze.
Jak przebiega wdrożenie handlowca do firmy?
- W naszej firmie proces wdrożenia obejmuje 2 tygodniowe szkolenie.
- Podczas trwania wdrożenia będziesz miał możliwość pracy w rynku (wizyty handlowe) z bezpośrednim przełożonym, tzn. kierownikiem sprzedaży w danym rejonie lub koordynatorem ds. sprzedaży.
Jak będziesz wynagradzany?
- System wynagrodzenia składa się z dwóch elementów: podstawy + premii (dystrybucyjna, asortymentowa oraz uznaniowa).
- Wysokość podstawy wynagrodzenia jest negocjowana, uzależniona od profilu kandydata oraz jego kompetencji.
Co jeszcze oferuje firma poza wynagrodzeniem?
- Samochód służbowy, telefon komórkowy.
- Narzędzia wspomagające sprzedaż: MAH – mobilny asystent handlowy, Comarch.
- Możliwość szkoleń sommelierskich.
- Degustacje produktowe.
- Spotkania integracyjne organizowane w obrębie rejonu sprzedaży.
- Nagrody rzeczowe w postaci produktów.
- Deputat Świąteczny, deputat degustacji.
- Preferencyjny zakup alkoholi na własne potrzeby.