CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z klientami krajów współpracujących
- Przygotowywanie raportów i zestawień
- Zapewniani peierwszej linii wsparcia technicznego, analiza i rozwiązywanie najczęstszych pytań i problemów związanych ze stacją roboczą
- Zapewnianie wsparcia dla klientów biznesowych za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail, czatu
- Aktualizowanie niezbędnych zmian w bazie danych
- Reagowanie na zapytania i problemy klientów oraz skuteczne ich rozwiązywanie
- Bardzo dobra znajomość jednego z języków: niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, portugalski, holenderski-niderlandzki, duński, fiński (B2+/C1)
- Dobra znajomość j. angielskiego (B2+/C1)
- Komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy z klientem zewnętrznym
- Znajomość pakietu MS Office, Excel
- Doświadczenie nie jest wymagane – będzie ono dodatkowym atutem
- Dostępność na cały etat
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
- Bilety do kina, do teatru
- Możliwość wykorzystania języka obcego w codziennym kontakcie z zagranicznymi kontrahentami