Znakomity pracodawca dla doświadczonych Property Managerów, jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najszybciej rozwijających się firm w branży Nieruchomości poszukuje nowej osoby do zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie Nieruchomościami własnymi oraz należącymi do Funduszów Inwestycyjnych. Dla Kandydatów/ek mogących wyróżnić się doświadczeniem w zarządzaniu obiektami komercyjnymi, umiejętnością budowania dobrych relacji z najemcami oraz znajomością technicznych aspektów funkcjonowania obiektów firma zapewnia atrakcyjne warunki zatrudnienia, samodzielność w pracy oraz pełne wsparcie Zarządu. W ofercie znajduje się samochód służbowych (również do celów prywatnych), atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, pakiet benefitów – opieka medyczna dla rodziny, ubezpieczenie, Multisport, etc.
Idealny Kandydat/ka ma doświadczenie w zarządzaniu relacjami z wieloma najemcami jednocześnie, zna techniczne aspekty funkcjonowania budynku, ma umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie, potrafi analizować dane oraz zarządzać swoim czasem w sposób efektywny. Doświadczenie najlepiej po stronie właścicieli nieruchomości lub serwisu technicznego – branża biurowa, retail, przemysłowa. Mile widziane także osoby zarządzające centrami handlowymi jako Center Manager.
- Przygotowywanie budżetów Capex i Opex i nadzór nad ich realizacją
- Właściwe oraz terminowe rozbijanie/ opisywanie/zatwierdzanie faktur związanych z w/w budżetami
- Negocjowanie kontraktów z dostawcami usług np. Facility management, utrzymanie zieleni I odśnieżanie, odśnieżanie dachów
- Nadzór nad wszystkimi ww serwisami (tj. ich wprowadzenie w przypadku nowej nieruchomości lub przejęcie istniejących kontaktów w przypadku istniejącego budynku)
- Rozliczanie faktur mediowych (przygotowanie właściwych tabel/informacji niezbędnych do takiego rozliczania)
- Przygotowywanie raportów do właścicieli budynków (kwartalne lub miesięczne)
- Protokolarny odbiór budynku od właściciela/działu development
- Nadzór nad wprowadzaniem/wyprowadzaniem się najemców do budynku- podpisywanie protokołów, rozliczanie usterek itp.
- Obecność w zarządzanym parku oraz wizytowanie najemców (min raz na dwa tygodnie) – w trakcie uruchamiania nowego budynku może pojawić się konieczność nawet codziennych wyjazdów
- Codzienny kontakt z najemcami, prowadzenie korespondencji, udzielanie zgód np. na przebudowy, zmiany, nowe instalacje itp. oraz ustalenie odpowiednich zgód z właścicielami budynków
- Kontakt z serwisami gwarancyjnymi ze strony wykonawców budynków
- Nadzór nad gwarancjami bankowymi najemców tj. przygotowywanie wezwań w przypadku zbliżających się terminów wygaśnięcia, uzupełnienia wymaganych kwot
- Windykacja należności tj. przesyłanie wezwań do zapłaty do odpowiednich osób
- Wieloletnie doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem relacjami z najemcami
- Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami komercyjnymi – biura, obiekty handlowe, przemysłowe
- Bardzo dobra znajomość tematyki zarządzania nieruchomościami
- Wykształcenie techniczne lub znajomość kwestii technicznych związanych z zarządzanymi nieruchomościami
- Umiejętność budowania i zarządzania relacjami z najemcami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej
- Mobilność i Prawo jazdy kat. B
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie + samochód służbowy + pakiet socjalny
- Praca w gronie profesjonalistów w branży nieruchomości