Jako Project Team Coordinator będziesz odpowiedzialny za jednoczesne kierowanie zespołem oraz zarządzanie projektem dotyczącym rozwoju oprogramowania.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
Efektywna komunikacja z Klientem, uczestniczenie w spotkaniach zespołu projektowego, zarówno po stronie Klienta jak i JCommerce, uzgadnianie zadań, terminów, priorytetów i zasobów.
Organizacja działania podległego zespołu w kontekście jego wielkości i kompetencji, podjęcie działań związanych z optymalizacją alokacji i przydzielania osób do poszczególnych projektów, nadzorowanie procesu onboardingu pracownika zgodnie z zasadami obowiązującymi u Klienta;
Rozwój i rozbudowa podległego zespołu, ustalanie wymagań projektowych, organizowanie rekrutacji i weryfikacji technicznej kandydatów przy udziale i wsparciu Team liderów i HR, przygotowywanie planów rozwoju zespołu.
Zapewnienie wysokiej jakości raportów dot. wykonanych zadań,godzin pracy itd.
Czego potrzebujesz, by stać się Project Team Coordinator?
#mustknow
- Znajomość zagadnień z obszaru technologii Java
- Min 1 rok doświadczenia na stanowisku Team Leader lub Service Coordinator
- Znajomość Jira lub innego oprogramowania służącego do zarządzania projektami
- Znajomość procesu produkcji oprogramowania
- Wykształcenie wyższe (IT, techniczne lub ekonomiczne)
#nicetohave
- Doświadczenie pracy na stanowisku Java Developer
- Znajomość zagadnień z technologii Java
#softskills
- Umiejętności komunikacyjne
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność egzekwowania przydzielonych zadań
- Samodzielność i kreatywność w tworzeniu rozwiązań i realizacji celów
- Jęz. angielski - bardzo dobrze
- Silny kompetencyjnie zespół + szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Elastyczne godziny pracy + nowoczesne biuro + karnet sportowy + pakiet medyczny + ubezpieczenie grupowe
- Niepowtarzalna atmosfera + wyjazdy i spotkania integracyjne