www.integrasoftware.pl/praca/
Integra Software oferuje rozwiązania dla branż technicznych związanych głównie z transportem i motoryzacją. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych.
Wśród klientów firmy Integra można wymienić firmy takie jak: Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes-Benz, Auto Partner S.A., Auto Land Polska S.A. , Inter Parts, Inter-Team, Motogama, Denckermann i sieci serwisowe m.in: Bosch-Service, FirstStop (Bridgestone), BestDrive (Continental), Euromaster (Michelin), AD Service, OK Serwis, Auto Team Service, ASO różnych marek, itp.
Obecnie na rynku krajowym i zagranicznym (Czechy, Niemcy, Szwajcaria, Słowacja, Ukraina) funkcjonuje ponad 150 000 licencji oprogramowania marki Integra, które są obecne na rynku od ponad 25 lat. Projektowanie oraz tworzenie systemów oparte jest na wieloletnim doświadczeniu zarówno w branży informatycznej jak i motoryzacyjnej. Według niezależnego raportu dotyczącego komputeryzacji warsztatów 25% firm używa rozwiązań marki Integra.
- Skuteczną inicjację, realizację i zamknięcie projektów zgodnie z wew. procesem zarządzania projektami.
- Aktywny kontakt z zleceniodawcami i interesariuszami w celu zdefiniowania celów projektu i uzgodnienia wymagań do projektu.
- Przygotowanie propozycji celu i zakresu projektu w oparciu o zebrane wymagania.
- Prowadzenie realizacji projektów w ich pełnym cyklu życia.
- Budowanie partnerskich relacji z interesariuszami z naciskiem na sukces i satysfakcję Klienta wew. i zewnętrznego.
- Przygotowuje i utrzymuje aktualną kartę projektu, plan zarządzania projektem i plany pomocnicze.
- Opracowanie i utrzymanie harmonogramu projektu.
- Projektowanie rozwiązań IT przy współpracy z Biznesem oraz zespołami projektowym, nadzór i zarządzanie zmianami w projekcie.
- Realizację celów programu / projektu i rezultatów.
- Efektywną komunikację z członkami zespołu projektowego i interesariuszami.
- Aktywnie zarządza ryzykiem projektowym, proponuje i uzgadnia reakcje na czynniki ryzyka.
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zespołami projektowymi / znajomość metodyki zarządzania projektami.
- Doświadczenie w negocjacjach i pozyskiwaniu nowych klientów.
- Doświadczenie w budowaniu relacji z Klientem biznesowym.
- Doświadczenie w pracy z interesariuszami z różnych szczebli organizacji.
- Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, z naciskiem na zarządzanie priorytetami i wyznaczanie celów.
- Umiejętność analizy i rozumienie biznesu, potrzeb i wyzwań branży logistycznej.
- Zdolność do samodzielnej, systematycznej i efektywnej pracy.
- Ciekawość, pozytywne nastawienie i chęć zdobywania nowej wiedzy oraz doświadczeń; komunikatywność, umiejętność pracy w zespole (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołami).
- Osobowość lidera - zdolność do budowania pozycji lidera, która inspiruje klienta, dla którego jest realizowany projekt oraz członków zespołu do osiągnięcia celów projektu.
- Doświadczenie w budowaniu interdyscyplinarnych zespół oraz w motywowaniu zespołu projektowego do rozwiązania problemów, które wpływają na realizację projektu.
- Zrozumienie czynników biznesowych w wielu dyscyplinach, które wpływają na sukces projektu. Rzetelny osąd biznesowy, który pomaga w podejmowaniu decyzji w celu zmniejszenia ryzyka projektu i osiągnięcia wyników projektu.
- Znajomość oprogramowania do obsługi firm (w tym systemów klasy ERP).
- Doświadczenie w branży informatycznej i rynku IT (dotyczy głównie oprogramowania).
- Znajomość branż związanych z transportem i motoryzacją.
- Doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu prezentacji.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej.