specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków realizacja projektów marketingowych angażujących działy sprzedaży, technologii, zakupów oraz partnerów zewnętrznych (agencje, drukarnie) inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów; koordynacja prac związanych...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
Udział w projektach rozbudowy Zakładu oraz instalacji technicznych infrastruktury; Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu przemysłowego; Tworzenie i realizacja harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń i instalacji; Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
Twój zakres obowiązków: Opracowywanie i zarządzanie planami projektowymi, harmonogramami i budżetami; Monitorowanie postępu prac i dostosowywanie planów w odpowiedzi na zmieniające się warunki; Analizowanie możliwości inwestycyjnych i przygotowywanie raportów oceny ryzyka;...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: przygotowywanie, planowanie i koordynowanie projektów wewnętrznych firmy; monitorowanie postępu realizacji projektów oraz raportowanie wyników; współpracę z zespołem projektowym oraz z innymi działami firmy; identyfikowanie ryzyk projektowych i podejmowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Zakres zadań: Opracowywanie, zarządzanie oraz monitorowanie planów i harmonogramów projektowych. Analiza inwestycji, przygotowywanie ocen ryzyka, due diligence dla projektów. Koordynacja pracy zespołów projektowych, utrzymywanie kontaktów z interesariuszami. Identyfikacja zagrożeń i...
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Obecnie dla naszego Klienta z prestiżowej międzynarodowej firmy consultingowej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Project Manager Officer (PMO)
Zakres obowiązków:
Nadzór nad realizacją projektu oraz kontrola postępów, identyfikacja odstępstw od plany budżetu i ich analiza;
Sporządzanie analiz, raportów, zestawień oraz prezentacji;
Sporządzania oraz kontrola rachunków;
Kontakt z klientem firmy;
Opieka nad obiegiem dokumentacji.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe;
Znajomość języka angielskiego na poziomie C1;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
Umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego rozwiązywania problemów;
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków realizacja projektów marketingowych angażujących działy sprzedaży, technologii, zakupów oraz partnerów zewnętrznych (agencje, drukarnie) inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów; koordynacja prac związanych...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
Udział w projektach rozbudowy Zakładu oraz instalacji technicznych infrastruktury; Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu przemysłowego; Tworzenie i realizacja harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń i instalacji; Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
Twój zakres obowiązków: Opracowywanie i zarządzanie planami projektowymi, harmonogramami i budżetami; Monitorowanie postępu prac i dostosowywanie planów w odpowiedzi na zmieniające się warunki; Analizowanie możliwości inwestycyjnych i przygotowywanie raportów oceny ryzyka;...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: przygotowywanie, planowanie i koordynowanie projektów wewnętrznych firmy; monitorowanie postępu realizacji projektów oraz raportowanie wyników; współpracę z zespołem projektowym oraz z innymi działami firmy; identyfikowanie ryzyk projektowych i podejmowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Zakres zadań: Opracowywanie, zarządzanie oraz monitorowanie planów i harmonogramów projektowych. Analiza inwestycji, przygotowywanie ocen ryzyka, due diligence dla projektów. Koordynacja pracy zespołów projektowych, utrzymywanie kontaktów z interesariuszami. Identyfikacja zagrożeń i...