specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków realizacja projektów marketingowych angażujących działy sprzedaży, technologii, zakupów oraz partnerów zewnętrznych (agencje, drukarnie) inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów; koordynacja prac związanych...
Główne zadania Nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac zgodnie z projektem i przyjętą specyfikacją techniczną; Nadzór i koordynacja prac projektowych; Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP na placu budowy; Koordynacja pracy sił własnych i podwykonawców wszystkich branż; Wdrażanie...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie harmonogramem wdrożenia i zespołem projektowym. Zarządzanie budżetem i kosztami projektu. Rekrutacja nowego personelu do projektu. Reprezentowanie firmy i kontakt z klientem, w szczególności uzgodnienia na etapie wdrożenia, rozwiązywanie problemów,...
Udział w projektach rozbudowy Zakładu oraz instalacji technicznych infrastruktury; Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu przemysłowego; Tworzenie i realizacja harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń i instalacji; Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Twój zakres obowiązków: Opracowywanie i zarządzanie planami projektowymi, harmonogramami i budżetami; Monitorowanie postępu prac i dostosowywanie planów w odpowiedzi na zmieniające się warunki; Analizowanie możliwości inwestycyjnych i przygotowywanie raportów oceny ryzyka;...
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Obecnie dla naszego Klienta z prestiżowej międzynarodowej firmy consultingowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Project Manager Officer (PMO)
Location: Kraków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad realizacją projektu oraz kontrola postępów, identyfikacja odstępstw od plany budżetu i ich analiza;
Sporządzanie analiz, raportów, zestawień oraz prezentacji;
Sporządzania oraz kontrola rachunków;
Kontakt z klientem firmy;
Opieka nad obiegiem dokumentacji.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe;
Znajomość języka angielskiego na poziomie C1;
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
Umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego rozwiązywania problemów;
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków realizacja projektów marketingowych angażujących działy sprzedaży, technologii, zakupów oraz partnerów zewnętrznych (agencje, drukarnie) inicjowanie i aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów; koordynacja prac związanych...
Główne zadania Nadzór nad prawidłowym przebiegiem prac zgodnie z projektem i przyjętą specyfikacją techniczną; Nadzór i koordynacja prac projektowych; Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP na placu budowy; Koordynacja pracy sił własnych i podwykonawców wszystkich branż; Wdrażanie...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie harmonogramem wdrożenia i zespołem projektowym. Zarządzanie budżetem i kosztami projektu. Rekrutacja nowego personelu do projektu. Reprezentowanie firmy i kontakt z klientem, w szczególności uzgodnienia na etapie wdrożenia, rozwiązywanie problemów,...
Udział w projektach rozbudowy Zakładu oraz instalacji technicznych infrastruktury; Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu przemysłowego; Tworzenie i realizacja harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń i instalacji; Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
15 godz.
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie postępów prac, Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy.
Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Twój zakres obowiązków: Opracowywanie i zarządzanie planami projektowymi, harmonogramami i budżetami; Monitorowanie postępu prac i dostosowywanie planów w odpowiedzi na zmieniające się warunki; Analizowanie możliwości inwestycyjnych i przygotowywanie raportów oceny ryzyka;...